חיפוש

רוצים לצאת מהדירה – כך תבטלו את החוזה

.ביטול חוזה שכירות מחייב התקשרות עם עו"ד אשר מתמחה בנושא. מדוע? להלן הפרטים

מעוניינים לצאת מהדירה? להלן הצעדים שעליכם לעשות

ישנם לא מעט מקרים בהם לצערנו אנו חושבים כי מצאנו את דירת החלומות, אולם בפועל מדובר בחתול בשק. יחד עם זאת,חשוב לזכור כי ביטול של חוזה שכירות על הדירה מחייב התקשרות עם עו"ד אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור הליכים משפטיים אשר עלולים להינקט כנגדכם, זאת בשל הפרת חוזה. ע"פ עו"ד מירי יעקב גביש, מומחית לדיני מקרקעין, ביטול של חוזה שכירות ע"פ החוק מחייב הודעה מראש של שלושה חודשיים, כאשר במידה ולא ניתנת הודעת ביטול, החוזה יחודש באופן אוטומטי. באם השוכר שינה את דעתו לאחר חתימת החוזה, ע"פ חוק יהיו עליו לשלם את שלושת חודשי השכירות הראשונים למשכיר, גם אם לא התגורר בדירה אף לו יום אחד. בנוסף, מסבירה עו"ד גביש כי לא מעט בעלי דירות מכניסים בחוזה השכירות סעיפים של קנסות בעבור שוכרים אשר יבטלו את החוזה במועד מוקדם יותר, ולכן חשוב לבדוק את החוזה אשר נחתם ולברר האם קיים קנס כזה.

מספרים ודף
מספרים ודף

היוועצות עם עו"ד – מדוע זה חשוב?

תהליך של ביטול חוזה על דירה עלול לגרור הליכים משפטיים לא פשוטים,כמו גם הוצאה כספית ניכרת. לצערנו,במדינת ישראל אין כמעט חוקים אשר מגנים על שוכרים, וכתוצאה מכך נוצר שוק פרוץ כמו גם גידול משמעותי בכוחם של בעלי הדירות, אל מול השוכרים. לכן, זכרו כי גם אם אתם עומדים לחתום על חוזה שכירות מומלץ מאוד לבצע התקשרות עו"ד לענייני מקרקעין, וזאת על מנת למנוע מצב שבו יופיע באחד הסעיפים קנסות על ביטול חוזה כמו גם שימת דגש על סעיפים ספציפיים בחוזה השכירות אשר עלולים להציב אתכם בפני הליך משפטי לא קל. בנוסף, אם אתם מעוניינים לצאת מהחוזה בתום הזמן, התקשרות עם עו"ד תפתור לכם את הדילמות ותאפשר לכם לבצע את ההליך הזה בצורה הטובה ביותר.

מעוניין לעזוב את הדירה ולבטל את החוזה? עו"ד מירי יעקב גביש כאן לשרותכם

עו"ד מירי יעקב גביש היא מומחית לדיני מקרקעין ובעלת ניסיון של שנים ארוכות בטיפול וליווי משפטי של מאות שוכרים אשר ביקשו לבטל את חוזה השכירות עליהם חתמו. בעזרת עו"ד גביש תוכלו לקבל את הליווי המשפטי הטוב ביותר בענף, כמו גם שקיפות מלאה. זכרו, כי תהליך של ביטול חוזה אל מול בעל הדירה הוא תהליך מורכב אשר עלול לעלות לכם לא מעט כסף כמו גם מאמץ וזמן,ועל כן התקשרות עם עו"ד גביש היא הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להבטיח את הצלחת התהליך. למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://brunolaw.co.il או במספר 073-4744460.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא