חיפוש

כמה עולה להוביל דירה או בית בקריות עם ביטוח ואחריות 

כמה עולה להוביל דירה או בית בקריות עם ביטוח ואחריות 

מחפשים טיפים להובלות בקריות, ובעיקר רוצים לעבור את יום ההובלה הזה בשלום? ובכן, מספר טיפים שאספנו מוצגים כאן לפניכם, ואתם ממש מוזמנים להמשיך ולקרוא, ולייעל את הפרויקט הזה, שבוודאי גם כך מחולל אנרגיה רבה בחייכם. לעוד מידע הכנסו לאתר

משטח מסודר
משטח מסודר

הזמנת ההובלה זולה ומומלצת היא הבסיס להכל

הזמנת ההובלה, ממש רגע הרמת הטלפון לבירור ראשוני הוא הדבר הבסיסי בתהליך. שירותי הובלות מיכאל ובוריס למשל, שירות מקצועי ואדיב מאין כמותו, לעולם לא ישאירו אתכם המומים נוכח הניסיון לדלות פרטים מהמוביל שלכם, ועוד אחרי כן לפצות על כך בסיטואציה בעייתית שאולי גם תתלווה בחוסר תיאום ציפיות סביב המחיר. הכול אנחנו יודעים כבר בשיחת הטלפון או הפגישה הראשונה.

מהם הפרטים שעלינו לברר בשיחת הטלפון הראשונית עם המובילים?

מיכאל ובוריס לדוגמא, הם שירות הובלה. שירות הובלה מיכאל ובוריס אינו חברה או ארגון מסועף, אלא שירות שבו מספר מובילים ואנשי צוות המתפקדים כמשפחה, ואם תרימו טלפון, תקבלו מענה נעים וסבלני, שאינו מסורבל וממושך.

עליכם לברר עם המוביל שלכם בכל אופן שהוא, מהו הבסיס להובלה, הן מבחינת תנאי השטח, כלי הרכב והמחיר כמובן, והן מבחינת צוות המובילים, מה נדרש ממך הלקוח, והיכן צפויות או לא, להיות בעיות כלשהן. ובמידה ויש בעיות, כמובן, כמו בכל תסריט, כיצד אתם צופים לפתור אותן? כך תוכלו לתאם ציפיות אם מדובר בבניין בן 17 קומות ללא מעלית, והאם דרוש מנוף על מנת לשאת פסנתר כנף אל מחוץ לחלון הבית. יש לכך עוד דוגמאות רבות, אבל בגדול, שווה לתאם ציפיות עם המוביל שלכם למען הסר ספק.

מחיר ההובלה נתון בנוסחא פשוטה

אין כל כך לאן ללכת עם מחיר ההובלה, מדובר בנוסחא פשוטה של חישוב בסיס ההובלה, אם קטנה או גדולה, שעות העבודה של המובילים, חישוב הדלק והמרחק של הנסיעה, ותוספת על אתגרים מרובים, כבודה גדולה יותר וכדומה. מחיר הובלה קטנה בקריות נעה בין 300 ₪ לפריט בודד, רהיט כסלון, מיטה או מזרון, ארון וכדומה, או מכשירי חשמל, מכונות כביסה, מקרר, תנור וכדומה. גם הובלה של מספר קרטונים יכול להיחשב הובלה קטנה, שאינה דורשת כלי רכב גדול כמשאית, אלא משאית קטנה או טנדר משא.

דרשו לדעת מבעוד מועד את המחיר של ההובלה. מובילים מיכאל ובוריס אינם משאירים קצוות פתוחים, ואינם נותנים לכם להגיע לשטח עם מילים כמו בערך או בממוצע… אנחנו דואגים לתאם הכל מראש ולהשאיר אתכם עם כל העובדות ברורות למדי, ובלי הפתעות במהלך ההובלה עצמה, כשאין לכם ברירה והציוד כבר מועמס.

ככל שאתם בטוחים כי מצאתם מוביל מקצועי ומנוסה, אמין והגון, אתם יכולים לשחרר מעט מהלחץ סביב המעבר ולהתפנות לעצמכם, אנחנו כבר נדאג לשאר. הובלת דירה, הובלת בית או משרד, הובלה קטנה או גדולה, אין זה משנה, אנחנו כאן. לעוד פרטים לחץ כאן

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא