חיפוש

סוגי ביטוחים פרטיים

ישנם לא מעט סוגים של ביטוחים פרטיים. מהם? המומחים של אתר הר הביטוח מסבירים בכדי לעשות לכם קצת סדר בתוך כל הבלגן.

ביטוחים פרטיים – מהם הסוגים הנפוצים ביותר?

ביטוח פרטי מהווה במדינת ישראל אחוז נכבד מההוצאה של כל משק בית, וזאת לאור העובדה כי הביטוח אותה מציעה המדינה איננו מכסה ואף לו במאית את הצרכים האישים של כל אדם. יתרה מכך, רק לאחרונה גילו בציבור הישראלי כי ועדת התרופות העבירה מספר מועט יותר של תרופות אשר נכנסו לסל, וזאת כתוצאה מקיצוץ רוחבי משמעותי במשרדי הממשלה, ובפרט במשרד הבריאות. על כן, ניתן לראות מגמה שבה יותר ויותר ישראלים רוכשים ביטוח בריאות פרטי מחברות הביטוח, כאשר ע"פ המומחים של אתר הר הביטוח הביטוחים הנפוצים ביותר הם: ביטוח חיים, בריאות מורחב, ביטוח אובדן כושר עבודה, כמו גם ביטוח מחלות קשות. יחד עם זאת, אחת הבעיות החמורות ביותר ברכישה של ביטוח פרטי הוא נושא הכפל הביטוחי, וכעת נסביר בדיוק מהו.

מנעול לב
מנעול לב

אל תמהרו לרכוש ביטוח פרטי לפני שביצעתם בדיקה מקיפה

הרצון לרכוש ביטוח פרטי הוא רצון הכרחי לאור המציאות הנוכחית, אולם חשוב לזכור כי ישנם לא מעט ישראלים אשר מחזיקים בכפל ביטוחי. משמעותו של הכפל הביטוחי היא שישראלים רוכשים ביטוח פרטי מחברת ביטוח, מבלי לדעת כי הם מחזיקים בביטוח זהה בחברה אחרת, הן מטעם מקום העבודה או בשלב מוקדם יותר של החיים. לכן, מדובר בהוצאה משמעותית אשר נאמדת במיליארדי שקלים מדי שנה אותם משלם הציבור לחברות הביטוח, מבלי שהוא יודע על כך. לאור המצב, יצא משרד האוצר במיזם חדשני אשר מאפשר לבדוק בפלטפורמה אינטרנטית האם יש ברשותכם פוליסת ביטוח, והיכן. יחד עם זאת, המידע אשר ניתן באתר איננו מלא ויש לבצע התקשרות אל מול חברת הביטוח. מדובר בפרוצדורה מורכבת למדי אשר גוזלת לא מעט זמן ומאמץ, ועל כן הדרך הטובה ביותר לבצע את הבדיקה היא ע"י כניסה לאתר הר הביטוח, אשר מהווה בשורה של ממש.

הר הביטוח – דרך קלה ופשוטה לאתר ביטוחים פרטיים

אתר הר הביטוח הוא אתר אשר מאפשר לקבל דו"ח מקיף בהרבה מהדו"ח אשר ניתן דרך משרד האוצר, ובאמצעותו ניתן להגיע לתובנות חשובות בנוגע לתיק הביטוחי שלכם. מדובר בפלטפורמה אינטרנטית אשר אותה יזם קובי ארנפלד, סוכן ביטוח מזה כ 8 שנים ובעל רישיון פנסיוני. ע"פ מר ארנפלד, מטרת המיזם החדשני הזה היא לאפשר לאלפי ישראלים לחסוך באופן משמעותי בהוצאות הביטוח, ולאפשר להם לנהל אורח חיים כלכלי נבון ושקוף. לכן, באמצעות צוות המומחים של האתר תוכלו לאתר את הביטוחים הקיימים כמו גם לרכוש ביטוח פרטי במגוון רחב של נושאים, בעלויות הנמוכות ביותר בישראל. למידע נוסף והצטרפות ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il.

 למה שווה לכם להכיר את מערכת הר הביטוח לפרטים לחצו כאן

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח בריאות
5 טיפים להוזלת ביטוח הבריאות

ביטוח בריאות ממלא תפקיד מכריע בהגנה על אנשים ומשפחות מפני הוצאות רפואיות בלתי צפויות, ומספק רשת ביטחון חיונית לצרכי שירותי בריאות. עם זאת, העלויות ההולכות

קרא עוד »