חיפוש

למה שווה לכם להכיר את מערכת הר הביטוח

שמעתם על לא מעט אנשים שגילו שהם משלמים על ביטוחים כפולים? או שאולי שמעתם על אנשים שמשלמים על הביטוחים שלהם הרבה פחות מכם? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. זה לא משנה ממתי יש לכם ביטוח מסוים והיום זה אפילו לא חשוב אם אתם לא זוכרים באיזו חברה אתם מבוטחים. מה שברור זה שאתם יכולים לעשות סדר בדברים הרבה יותר בקלות ממה שנדמה לכם, אז למה אתם מחכים? כל שעליכם לעשות הוא רק לפנות אל מערכת הר הביטוח, להשאיר את הפרטים שלכם והיא כבר תברר עבורכם כל מה שצריך.

כסף במזומן
כסף במזומן

מה אפשר לברר בעזרת הר הביטוח?

מערכת הר הביטוח, בהתאם לפרטים שתשאירו אצלה, תברר:

  • באיזו חברת ביטוח אתם מבוטחים
  • איזה ביטוחים יש לכם
  • כמה אתם משלמים על הביטוח יחסית לממוצע
  • האם יש לכם ביטוחים כפולים

זה אולי נשמע כמו משהו בלתי אפשרי, כי איך יכול להיות שאנשים רציניים ועובדים כמוכם ישלמו פעמיים על אותו ביטוח? ויחד עם זאת, זו מנת חלקם של ישראלים רבים. לכן, מעבר לכך שלא נעים לגלות שמזה שנים אתם למעשה תורמים לחברת הביטוח שלכם כספים לחינם, מה שברור זה שכדאי לשנות את המצב. לכן עליכם לפנות אל הר הביטוח ולפני הכול לשפוך אור על הדברים ולהבין איפה אתם עומדים.

פתחו חיסכון לילדים

כבר פניתם אל הר הביטוח ובהתאם לתוצאות גיליתם שאתם יכולים לחסוך מאתיים ש״ח בחודש? או אולי אפילו יותר? אם כך, כמובן שתוכלו פשוט לבטל את הביטוח וליהנות מעוד כסף בחשבון הבנק שלכם, אך תוכלו גם לעשות חיסכון לעתיד עבור הילדים. אחרי שתפסיקו לשלם על ביטוחים מיותרים לחברות הביטוח השונות יתפנה לכם לא מעט כסף, ואם תעשו את החישוב לאורך השנים, אתם תראו שמדובר על סכום נאה ביותר. לכן כדאי יהיה לחשוב על פתיחת חיסכון למטרה כלשהי, ומה יכול להיות טוב יותר מאשר לחסוך ללימודים בשביל הילדים? פנו עוד היום אל הר הביטוח כי חבל על כל חודש שחולף.

לבדיקה מהירה: https://harhabituach.co.il

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ביטוח בריאות
5 טיפים להוזלת ביטוח הבריאות

ביטוח בריאות ממלא תפקיד מכריע בהגנה על אנשים ומשפחות מפני הוצאות רפואיות בלתי צפויות, ומספק רשת ביטחון חיונית לצרכי שירותי בריאות. עם זאת, העלויות ההולכות

קרא עוד »
מפתחות כסף בית
סוגי ביטוחים פרטיים

ישנם לא מעט סוגים של ביטוחים פרטיים. מהם? המומחים של אתר הר הביטוח מסבירים בכדי לעשות לכם קצת סדר בתוך כל הבלגן. ביטוחים פרטיים –

קרא עוד »