חיפוש

סטילס, וידיאו ומגנטים: הכירו את האטרקציות שישדרגו לכם את החתונה

אין יותר חשוב ומרגש מיום החתונה שלכם – וכולנו רוצים שהוא יהיה הכי מושקע שישֿ עם הפרטים הקטנים הגדולים שיעשו אותו לאירוע שאף אחד לא ישכח. מעבר לדיג׳יי מוצלח שירים את האווירה, אוכל מעולה שישאיר טעם של עוד, ואולם נעים עם אווירה רומנטית – חשוב שתזכרו לבחור אטרקציות נוספות שישלימו את התמונה וישדרגו את האירוע שלכם לרמה אחת מעל. במאמר זה נספר לכם אילו אטרקציות יכולות לשדרג לכם את האירוע בקלות.

 

אטרקציות שישדרגו לכם את החתונה

איך מרימים אירוע שאף אחד לא ישכח? איגדנו עבורכם אטרקציות שישדרגו לכם את החתונה ויעניקו לכם ולאורחים שלכם תיעודים מדהימים ומזכרות נפלאות מהיום והערב המיוחד שלכם:

 

צלם וידיאו

וידיאו מהחתונה שלכם יהיה אחד מהזיכרונות הכי יפים שתוכלו להחזיק בהם במהלך השנים הבאות. כבר אין צורך להמיר קלטות לקבצים או להתעסק בשום דבר כשמקבלים וידיאו, גם באיכות גבוהה במיוחד – אז תוודאו שאתם זוכרים לסגור צלם וידיאו שיערוך עבורכם סרט חתונה שלא ישאיר שום עין יבשה.

 

אלבום חתונה דיגיטלי

בעידן של היום, לכולם יש סמארטפונים – אפילו לסבתא וסבא, לדודים המבוגרים ולכל אורח שתזמינו לחתונה שלכם. כולנו אוהבים לתעד כל דבר בנייד שלנו, וחתונה של חברים או בני משפחה היא הזדמנות מושלמת לשלוף מצלמה ולתת את נקודת המבט שלנו על האירוע.

איוונטוס מציעים לכם לשדרג את החתונה עם אלבום חתונה דיגיטלי, שהוא בעצם קובץ דיגיטלי אליו האורחים שלכם יוכלו להעלות את כל מה שהם יצלמו במהלך האירוע. היופי הוא שכל מה שצריך זה לסרוק ברקוד – אז גם מי שלא כל כך מבין בטכנולוגיה יוכל להשתתף בחגיגה. לאלבום אין גבל של תמונות או של מספר משתתפים – אז תתכוננו לחזות בכל הזכרונות המדהימים מנקודת המבט של האנשים שאתם הכי אוהבים.

 

צלם מגנטים

טרנד המגנטים בחתונות ובאירועים בכלל סחף את ישראל כבר לפני שנים רבות, אך הוא ממשיך להיות הבחירה הפופולארית ביותר של זוגות רבים לקראת היום המיוחד שלהם. מגנטים הם התוספת המושלמת לאירוע, שכן הם מודפסים ומיוצרים במקום, כך שהאורחים שלכם יוכלו כבר בסוף האירוע לבוא ולאסוף אותם מעמדה ייעודית ולמקם אותם על המקרר שלהם, כך שהאירוע שלכם וכל הזכרונות ממנו תמיד ילוו אותם ויעלו בהם חיוך ענק.

 

צלם סטילס

צלם סטילס מקצועי הוא תוספת חשובה לאירוע שלכם, שכן יחד עם התמונות שהאורחים שלכם יצלמו ויעלו לאלבום הדיגיטלי, כדאי שתהיה מזכרת שמצולמת במצלמה מקצועית, עם כל התאורה והזוויות הנכונות, וכמובן גם עוברת עריכה בתוכנות מקצועיות – בשביל להוציא לכם את התמונות מרהיבות שכנראה תרצו לפתח ולמסגר ברחבי הבית.

 

לסיכום

כדי לשדרג את החתונה שלכם ולוודא שהיא מתועדת מכל הכיוונים, בחרו להוסיף אליה צלם מגנטים, אלבום חתונה דיגיטלי וצלם וידיאו – ותזכו בזכרונות מדהימים שישמרו עבורכם במשך שנים רבות.

אטרקציות שישדרגו לכם את החתונה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא