חיפוש

איזה ציוד תצטרכו לשכור לאירוע שלכם? – המדריך המלא

בשעה טובה אתם מתכננים אירוע משמח אבל הולכים לאיבוד בים של משימות? לא בטוחים אם הציוד שיש לכם יספיק או מפיקים אירוע מגניב בשטח? בואו נעשה לכם סדר עם המדריך המלא והמפורט להשכרת ציוד לאירועים – משולחנות ופינות ישיבה ועד לתוספות מגניבות שישדרגו לכם את כל האירוע 

 

  1. יושבים על

    זה: שולחנות, כיסאות, מחצלות ופופים

לאחר שהכנתם רשימת מוזמנים וגיליתם שאין לכם מספיק כיסאות מתקפלים, זה הזמן לדאוג לישיבה ולשולחנות עבור האורחים שלכם! השכרת ציוד לאירועים תיתן לכם את כל הפתרונות שלהם אתם זקוקים. מישיבה פורמלית סביב שולחנות עגולים או מרובעים ועד לשולחנות כיבוד ארוכים, שולחן למתנות, כיסאות בשלל צורות ודרגות נוחות, מחצלת לפעילות יותר נינוחה וכמובן פינות ישיבה אלטרנטיביות מפנקות כמו ספות נמוכות, ערסלים ופופים. סוג האירוע שלכם ומספר המשתתפים, הם שני הגורמים שיקבעו את כמות וסוג הציוד שאתם שוכרים.

 

  1. חכמים בשמש: שמשיות והצללה

אנחנו חיים בארץ השמש הנצחית. מזג האוויר כאן לרוב שמשי וברוב השנה כבר די קיצי. כשמתכננים אירוע לשעות היום, חובה לדאוג לפתרונות הצללה ושמשיות שיגנו על הכיבוד, על נותני השירות וכמובן גם על האורחים, מפני קרני השמש החזקות.

 

  1. אירוע מדליק: תאורה וקישוטים מוארים

אם אתם מתכננים אירוע בשעות הערב והחשיכה, תאורה היא בגדר חובה. פרוז'קטורים חזקים שימוקמו בפינות אסטרטגיות להארת מתחם האירוע יזרקו את האור הנחוץ להצלחתו של האירוע שלכם. רוצים ליצור אווירה חגיגית במיוחד? הוסיפו גם גרילנדות צבעוניות שיעשו את כל ההבדל ויהפכו את האירוע שלכם לזוהר במיוחד.

 

  1. חם/קר: פתרונות לחימום וקירור האירוע

סיכמנו כבר שאנחנו חיים בארץ עם אקלים חם נכון? כל מי שמתכנן אירוע תחת כיפת השמיים בין החודשים מאי ועד אוקטובר אפילו, חייב לדאוג גם לצינון וקירור האורחים. החל ב-מאווררים תעשייתיים חזקים ועד למזגנים ניידים. מתכננים אירוע בחורף? פטריות חימום נעימות יאפשרו לאורחים שלכם ליהנות מאירוע באוויר הפתוח, גם כשהטמפרטורות יורדות.

 

  1. מרימים את האווירה: קריוקי, מקרן ובידורית

    נסו לדמיין אירוע ללא מוזיקה, לא מוצלח באותה מידה נכון? לכן כל אירוע משמח חייב גם ציוד סאונד שירים את האווירה. בידורית, ערכת קריוקי ובמידת הצורך גם מקרן שאפשר לחבר אליו מחשב נייד ומסך מתאים.

 

 

6. מגניבות: שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ודוכני מזון

איך הופכים עוד אירוע שגרתי לחוויה שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליה? מוסיפים את הדובדבן שעל הקצפת. כיום תמצאו בשוק שפע של ציוד נלווה לאירועים: שולחנות ביליארד, שולחנות כדורגל או הוקי אוויר, עמדת קליעה לסל, עמדת מציאות מדומה עם משקפיים ודוכני ממתקים, פופקורן, אוכל רחוב ססגוני וטעים ובר שייקים צבעוני ומשמח. אתם מחליטים לפי אופי האירוע והתקציב כמובן, אבל כל תוספת מגניבה תשדרג את האירוע שלכם ותרים אותו למעלה.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא