חיפוש

איך לבחור די ג'יי לאירוע – שלב אחר שלב

אירועים! כמה שאנחנו, הישראלים, אוהבים אירועים. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או ברית מילה, לכל ישראלי טוב יש את הרצון להפיק אירוע ברמה גבוהה, כזה שכל האורחים יזכרו להרבה זמן. אירוע טוב כולל בתוכו לוקיישן, אוכל ואווירה בלתי נשכחת. איך משיגים אווירה בלתי נשכחת? מוזיקה!

בימינו, חתונה טובה חייבת להיות כזו שיש בה די ג'יי איכותי, שיודע בדיוק איך לשמח את הזוג המאושר, איך להשאיר את האורחים עירניים ונלהבים לכל אורך האירוע. אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על השלבים בדרך לבחירת די ג'יי לחתונה שלכם, או לכל אירוע אחר.

 

האיזור

ראשית, אתם צריכים לדעת היכן יתקיים האירוע שלכם. נכון, איש מקצוע אמיתי שמקבל תשלום הולם אמור להגיע לכל מקום בארץ, אולם לפעמים יש מגבלות ואיזורים מסוימים שמקשים על הדי ג'יי להגיע. זה יכול להיות בשל מרחק רב, צורך ברכב מתאים או אירועים סמוכים. לכן אתם צריכים לדעת מראש מה האיזור שבו תיערך החתונה שלכם.

 

סגנון האירוע

לא דומה אירוע שמיועד לאוכלוסיה מבוגרת לאירוע שמיועד לאוכלוסיה סטודנטיאלית וצעירה. כמובן שגם אירוע בר מצווה לא דומה ליום הולדת או לחתונה. למעשה, גם חתונות עשויות להשתנות באופי ובסגנון שלהן.

די ג'יי שמתאים לחתונה צעירה שמתקיימת ביער לאו דווקא מתאים לחתונה קלאסית שמתקיימת באיזור אורבני. לכן, אתם צריכים להיות סגורים על סגנון האירוע שלכם עוד בטרם תיגשו לבחור די ג'יי.

אם ניקח דוגמה אמני במה נוספים בתחום כמו: קוסם ליום הולדת או סטנדאפיסט כאן הבחירה דורשת אלמנט נוסף של התאמת סוג המוזיקה לאירוע עצמו.

 

מוזיקה

בהמשך לנקודה הקודמת, חשוב שתדעו איזה מוזיקה אתם אוהבים ואיזה מוזיקה אתם תרצו שתנוגן בחתונה שלכם. אם אינכם אוהבים מוזיקת טראנס אל תבחרו בדי ג'יי שמתמחה במוזיקה שכזו, אם אתם אוהבים מוזיקה מזרחית, השתדלו לבחור בדי ג'יי שיודע היטב איך להרקיד את כל האורחים לצלילי אייל גולן ועומר אדם.

 

המלצות

לאחר שעברתם את שלבי הסינון הראשוניים, פנו לחברים ומכרים שערכו אירועים דומים ובקשו מהם המלצות! אין חכם כבעל ניסיון, אמרו את זה כבר לפנינו, אבל כאשר מדובר באנשי מקצוע שמיועדים לאירוע (החשוב בחייכם?) השתדלו להקשיב לכמה שיותר דעות ואנשים שכבר עברו את החוויה שאתם עתידים לעבור.

 

השוואה

בשלב זה, רגע לפני שאתם מתחילים לנהל שיחות ומפגשים עם התקליטנים (כן, זו המילה העברית) שמיינתם. חשוב שתערכו השוואה של המחירים והתנאים שתקבלו מהם. בררו מה המחיר ולכמה שעות כל אחד מהם מתכנן להגיע. רוב התקליטנים של היום לא מגבילים בשעות, אולם חשוב שתשימו לב לכך אם ישנה הגבלה על השעה או מחיר מופרז. כמובן שלחלק ההשוואה תכניסו את כל ההמלצות שקיבלתם, אל תוותרו אל די ג'יי מומלץ רק בשביל כמה מאות שקלים.

 

חיבור

בעת הפגישה שלכם עם הדי ג'יי, נסו להרגיש האם יש לכם חיבור איתו. בסופו של דבר החיבור הוא האינדיקציה הטובה ביותר שתעיד על התחושות שלכם לגביו במהלך האירוע ולאחריו. אם יש די ג'יי מומלץ, אך אתם חשים שהדברים לא זורמים היטב ביניכם, אל תקחו את הסיכון שהוא יקלקל את רגעי השיא שלכם באירוע.

 

להגיע לאירוע

השתדלו להגיע לאירוע אחד לפחות שבו הוא הדי ג'יי המיועד מתקלט. נסו לראות את ולהרגיש את הקהל ואת היחס והרצינות שלו. בשונה מליצנים או קוסמים ליום הולדת, כאן מדובר בהרבה יותר אנשים ובחוויה אחת שעשויה להיות בלתי נשכחת.

 

די ג'יי

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא