חיפוש

איך לבחור מיטה זוגית?

בחירת מיטה זוגית היא לא עניין פשוט כמו שזה נשמע – הליכה לחנות, קניית מיטה שקולעת לטעם שלנו וזהו. במאמר הבא נסביר מדוע בחירת מיטה מתחילה בעיצוב אך ממש לא מסתיימת שם. חשוב להשקיע במדדים נוספים כמו הנוחות שלנו, גובה הבסיס, מידות שמתאימות לנו ולחדר, מזרון איכותי ואף מקום אחסון. 

 

עיצוב

הקטגוריה שלפיה רוב האנשים בוחרים את בסיס המיטה שלהם היא עיצוב. העיצוב יכול להתבטא במגוון סגנונות כמו עץ, עיצוב בד, עיצוב בסיסי, הוספה של גב מיטה תואם ועוד. חשוב שתתאימו את עיצוב המיטה לאווירה הכללית בחדר ורצוי לבחור בצבעים עדינים וטבעיים שישרו אווירה נינוחה ומרגיעה.

 

אחסון

מקום אחסון במיטה חשוב בקניית בסיס ויכול לעשות לנו סדר רב וניצול פרקטי של חללי החדר. החלל שמתחת למיטה אינו מנוצל כראוי והוא חלל מת בחדר. מקום אחסון בתוך בסיס המיטה יוכל לשמש עבורנו לבגדי חורף, מצעים, שמיכות פוך או בגדי ילדים שברצוננו לשמור.

כל אלו לרוב תופסים מקום בארונות וגורמים לנו לקנות עוד ועוד ארונות או למסור דברים שנהיה צריכים בעתיד. אם אתם צריכים חלל אחסון נוסף תוכלו להסתכל באתר https://uliwood.co.il .

 

מידות

המידות הנפוצות במיטות הן מיטת יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית, קווין סייז וקינג סייז. עבור מיטה יהודית ניתן לקנות שתי מיטות יחיד בעלות בסיס משותף. עליכם לבחור בגודל המיטה לפי הגובה שלכם וכמובן לפי מידות החדר. אתם תתבאסו מאוד אם תקנו מיטה שגדולה למידות החדר ולא משאירה הרבה מקום לתזוזה או לחלופין תקנו מיטה קטנה שגורמת לכם לאי נוחות במהלך השינה.

 

מזרון

בחירת המזרון היא כנראה הבחירה החשובה ביותר. המון אנשים נוטים לחסוך בקטגוריה הזו מאחר ומזרונים איכותיים עלולים להיות יקרים.

בקניית מזרון שאינו איכותי אתם תפסידו פעמיים מאחר והוא גם ישפיע על איכות השינה שלכם וסביר להניח שייפגע בה- דבר שישפיע על כל מהלך יומכם, והוא גם יתבלה במהירות שתצטרכו להחליף אותו נורא מהר. מזרונים איכותיים עולים יותר אך גם יחזיקו מספר רב שנים וישדרגו את איכות חייכם.

 

נוחות

בתוך קטגוריית הנוחות נכללים כמה מדדים- מיטה חשמלית ובסיס בגובה מתאים. מיטה חשמלית אשר יכולה לזוז ולהתאים למגוון של תנוחות יכולה להיות טובה עבור אנשים שקוראים או לאנשים שמתקשים לקום מהמיטה מפאת גילם או מפאת מגבלה פיזית.

בסיס בגובה מתאים הוא משהו שאנשים לא נוטים לחשוב עליו אך הוא חשוב ועלול להיות לא נוח כאשר עליכם להתכופף או לקפוץ מהמיטה בשביל לרדת ממנה.

לסיכום, ניתן לראות שיש גורמים משפיעים רבים על בחירת המיטה שתשרת אותנו בשנים הקרובות. חשוב שנעשה בדיקה מקדימה של המידות הנחוצות לנו, המזרון הנוח ביותר עבורנו וכמובן העיצוב שקולע בול לטעם שלנו.

מיטה זוגית

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טבלאות שנאי
מה הם שולחנות טרנספורמר?

כיום תחומי עיצוב הבית ורכישת הרהיטים מתקדמים לכיוון ניצול מקסימלי של משאבים, חללים זורמים המתחברים ללא הפרדה בין פינות האוכל לסלון ורהיטים מודולרים. שולחנות טרנספורמר

קרא עוד »