חיפוש

אלו הסיבות הכי נפוצות ללקיחת הלוואה

לקיחת הלוואה היא דבר לא כל כך פשוט, אבל למרות זאת כולנו משתמשים בכלי הכלכלי הזה בכל מיני סיטואציות ומקרים. היכולת לקחת כסף שעוד אין לי ולהשתמש בו כרגע יכולה להיות בונה ויכולה להיות הרסנית, אך האמת היא שזה הכול תלוי במי לוקח את הלוואה. לפעמים עולה לנו רעיון לקחת הלוואה בשביל דברים כאלו ואחרים אבל והיינו רוצים לדעת האם אנשים אחרים חושבים כמונו. לכן אספנו בשבילכם את הסיבות הנפוצות ביותר ללקיחת הלוואה

 

קניית רכב

זו אחת הקניות הגדולות ביותר שיש לנו כיום. הרבה אנשים קונים רכב בעזרת הלוואה משום שאין להם את הסכום המתאים באותו הרגע. כך אתם יכולים להנות מרכב חדש וטוב יותר שגם יחזיק ליותר זמן. אם קונים רכב חסכוני ומתקדם, תוכלו להפוך את ההלוואה להשקעה לטווח רחוק בשל החיסכון על עלויות תיקון רכב ובזבוז דלק ברכבים יד שנייה.

 

שיפוץ דירה

לפעמים אנחנו רוכשים דירה שצריכה לעבור שיפוץ או פשוט גרים בדירה לא מעט שנים ורוצים קצת להתחדש. אנשים שלוקחים הלוואה לצורך שיפוץ לרוב לא יודעים איך ייגמר השיפוץ וזו הטעות הגדולה שלהם. אם אתם רוצים לקחת הלוואה כזו אנו ממליצים לתכנן מראש מה יהיה גודל השיפוץ וככה תוכלו להתנהל בצורה חכמה והלוואה תהיה משתלמת.

 

השלמה למשכנתא

אחת ההלוואות המשתלמות ביותר. תוכלו לקחת הלוואה כהשלמה למשכנתא כדי לקחת משכנתא גדולה יותר או כדי להשלים הוצאות נוספות של שיפוץ הדירה ותשלומים לעורך דין למשל. ההלוואה הזו סוגרת פינות הרבה פעמים וגם מחזירה את עצמה מהר מאוד כי לרוב אנשים יכולים להתמודד עם קניית דירה יקרה יותר ממה שתכננו בעזרת ההלוואה שלקחו כנו למשל הלוואה לכל מטרה.

 

נסיעה לחו"ל

נסיעה לחו"ל בעזרת הלוואה היא אמנם לא "עסק" שמחזיר את עצמו, אבל כולנו רוצים להנות מידי פעם בחופשה משפחתית מהנה באירופה או בכל יעד אחר. כך תוכלו להנות מחופשה בראש שקט מבלי לדאוג בדיוק כמה אתם מוציאים בכל רגע ומה העלויות. את העלות של החופשה תוכלו להחזיר לאט לאט אחר כך בעזרת ההלוואה שלקחת ולהחזיר אותה באופן חודשי וקטן יותר.

 

סגירת המינוס

לעיתים אנו יכולים להימצא בתקופה פחות טובה בעסקים או בעבודה ולכן תוכלו להגיע למצב שאתם מתקרבים יותר מידי למסגרת החשבון שלכם. לקיחת הלוואה לסגירת המינוס תעזור לכם לקבל עוד זמן להחזיר את הדברים למסלולם ולנהל תכנית כלכלית שתחזיר לכם את האוויר לריאות כך במקום להשיג כסף כאן ועכשיו, תוכלו להגדיל את ההכנסה שלכם לטווח הארוך.

לסיכום חשוב להבין מראש מה הסיבה שלשמה אתם רוצים לקחת הלוואה ולתכנן טוב את יכולת ההחזרה שלכם. אבל כמו אתם רואים, אנשים לוקחים הלוואה משלל סיבות שונות ולכן יכול להיות שהדבר הנכון בשבילכם הוא באמת לקחת את ההלוואה הזו. "אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה למטרה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא