חיפוש

אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות והופכים להיות עניין מרכזי ופופולארי מאוד. גם באירועים הפרטיים נכרת עלייה בביקוש למופעי אומנות חושים וכן גם בטלוויזיה בארץ וכן גם בחוץ לארץ יותר רואים מופעי אומנות חושים וקוסמים.

אומנות חושים – למי זה באמת מתאים ? למי מתאים ללמוד אומנות חושים ולהפוך את זה למקצוע, וכן גם למי באמת מתאים להזמין אמן חושים לאירוע שלו ? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מהי אומנות חושים

כפי שצוין, אומנות חושים הינה תחום בקוסמות. מכאן שכל אמן חושים הוא גם קוסם אך לא כל קוסם הוא גם אמן חושים. תחום הקוסמים מתפתח כבר הרבה מאוד שנים ומשתכלל מאוד עם הזמן. בתחילת התפתחותו נבע בעיקר מעיסוק בעולמות מקבילים, כשפות, עיסוק בשיח עם העולם הבא ומשם התפתח להיות תעלולים וזריזות ידיים למיניהם.

כיום, העיסוק בקוסמות נוגע לרוב אך ורק בבידור והופעות. קוסם עולה פעלולים על חפצים בעוד אמן חושים עושה פעלולים על המוח האנושי. אמן חושים לוקח את תחום הבלתי נודע והנסתר מהעניין וחוקר את המוח של האדם.

אמן חושים לומד פסיכולוגיה ומכיר לעומק תבניות מוכרות שיש במוח האנושי ובכך יודע ולומד לזהות פעולות של אדם עוד לפני שהוא הגה את הרעיון במוחו. קשה מאוד להפתיע אמן חושים והוא יודע לצפות הרבה מאוד פעולות כאשר הוא מנוסה ובקיא.

 

כיצד הופכים להיות אמני חושים

אומנות חושים הינה תחום עמוק ועמוס מאוד בידע. ישנם אנשים שלומדים שנים על גבי שנים וזאת בכדי להכיר לעומק את החומר העיוני שיש להכיר. בנוסף, יש חשיבות ללמידה תוך כדי צפייה מאמן מנוסה, ונדרש שעות רבות של עבודה משותפת בכדי להפוך להיות אמן עצמאי.

כמו כן, ישנם קורסים זריזים בכדי להיות אמן חושים חובב וזאת ניתן למצוא ברשת וכמעט בכל שפה קיימת. אמן חושים מקצועי, אמיתי ומנוסה ישנם מעט כאלו בעולם והם לרוב מצליחים מאוד בתחומם. אין ספק שזהו תחום מורכב מאוד שנדרש לפתח יכולות בין אישיות, לעבוד על השכל ועל האינטליגנציה הרגשית והבין אישית כדי ללמוד לפענח אדם אחר.

 

אומנות חושים באירועים

לאחרונה, רבים מאוד מאמני החושים בארץ מגיעים להופיע באירועים פרטיים ומספקים מופע מרגש ובלתי נשכח. בגלל הייחודיות של מופעים כאלה, הביקוש רק עולה ועולה ואין ספק שמדובר בפתרון מצוין להפקת אירוע המתאים לכל הגילאים. נקודה נוספת לציון בנוגע לאירועים המכילים מופע של אמן חושים, זהו אפקט העירוב של הקהל, שנשאר נפעם ונרגש ומותיר את האירוע שלכם בלתי נשכח וכזה שמדברים עליו עוד הרבה אחרי שהתרחש.

קוסם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא