חיפוש

כך תבחרו נכון עו"ד שייצג אתכם בחדלות פירעון

קבלת החלטות היא מקצוע בפני עצמו. לקבל החלטה לגבי אופיו של אדם ורמת המקצועיות שלו במקום שרמת ההבנה שלנו היא נמוכה זה אתגר לא פשוט. במידה ואתם נדרשים לחפש עורך דין מתאים לייצוג בדלות פירעון אתם חייבים מקצוען שיהיה גם מחובר אליכם בצורה טובה. כך תבחרו נכון עו"ד שייצג אתכם בחדלות פירעון.

 

היזהרו מהבטחות

כאשר מגיעים למצב של חדלות פירעון, לא אחת נמצאים במצב בו שיקול הדעת לא במיטבו. במיוחד ברגעים הללו חשוב להיזהר מהבטחות שווא. לעיתים קרובות נתקלים בעורכי דין המבטיחים ללקוחותיהם הבטחות שאין להם אחיזה במציאות, או שלא יכולות לעמוד במבחן האמת.

העולם המשפטי מורכב מאנשים שונים, דעות שונות וחשיבה מורכבת, כל הבטחה שהיא משולה להליכה על קרח דק . המשפט מורכב ממערכת של איזונים בין עובדות לחוקים בין זכויות לחובות. כל מקרה הוא מיוחד ומותאם לעצמו, לכן לעולם לא ניתן להבטיח תוצאה סופית.

קבלת החלטות

 

בדקו מהו הרקורד של עורך הדין

התהליך הנדרש בעת ההליך הכלכלי הסבוך של חדלות פירעון הוא הליך ארוך ומורכב, אין בו פעולות של זבנג וסיימנו. לאורך ההליך ישנם רגעים קשים יותר ורגעים טובים יותר, אך זוהי ריצה למרחק ארוך. עורך הדין אמור להיות רב החובל של הספינה שלכם ולנווט אותה במקצועיות בין המהמורות השונות שבדרך, היישר אל חוף מבטחים. עורך דין צעיר ולא מנוסה או לחלופין עורך דין מתחום שונה עלול להסב לכם נזק רב.

חשוב מאד לבדוק היכן למד עורך הדין שלכם, היכן ביצע את ההתמחות שלו והאם לאורך השנים דאג לעבור ולבצע השתלמויות מקצועיות בתחום. אל תתביישו לבקש דוגמאות לתיקים בהם פעל עורך הדין והצליח בהם, היום קל מאד לבדוק את אמינות המידע, ובנוסף לכך אין סיבה שלא לפנות אל לקוחות עבר של עורך הדין או המשרד המדובר ולשמע חוות דעת. עורך הדין אורי גילת (https://origilatadv.co.il) מלווה ומייצג מזה שנים ובהצלחה גדולה ובמקצועיות מאות לקוחות מרוצים.

 

היזהרו מעצות אחיתופל

כאשר מדובר על התנהלות כלכלית שהובילה לחדלות פירעון, ישנם באופן מצער מקרים שונים בהם ממליצים עורכי דין על ביצוע פעולות שונות בהיבט הכלכלי כגון שינוי רישום נכסים או העלמת רכוש על מנת לחמוק מסיבוכים מול הנושים השונים. העובדות הן שעצות אלו רק גורמות נזק רב יותר, אם אתם חשים שהעצות שקיבלתם לא עולות בקנה אחד עם ההיגיון, זה הזמן לחפש עורך דין אחר.

רישום של עורך דין

 

הצעת חלופות

לכל בעיה יש תמיד יותר מפתרון אחד. לכל פתרון במצבים של חדלות פירעון יש יתרונות וחסרונות. אף אחת מהאפשרויות היא לא פשוטה, אך יש כאלו שדורשות מאמץ רב יותר על מנת לקבל תוצאה טובה יותר. במידה ועורך הדין שלכם מציב בפניכם רק אפשרות אחת, זוהי נורה אדומה. אתם חייבים לקבל לפחות שתי חלופות אשר מהן תוכלו לבחור. אם עורך הדין מציע לכם חלופה אחת, כנראה היא נוחה לו, לא בהכרח נוחה לכם. מנגד בעת הצעת החלופה, יכול עורך הדין לחוות את דעתו ולהמליץ על מי מהחלופות.

 

הקשר האישי

במידה ואתם בהליך חדלות פירעון, אתם במצב קשה, יש לכך השפעות על כל תחומי חיים שלכם. עורך הדין שילווה אתכם הוא השותף הכי קרוב אליכם, אתם חייבים לחש בנוח לפנות אליו ולדבר איתו, לכן גם אם עורך הדין שלכם הוא המקצועי ביותר, אך אין לכם היכולת לתקשר איתו, קחו זאת בחשבון, יש מספיק עורכי דין טובים אחרים, זכותכם לעבוד עם מי שנוח לכם.

קשר אישי

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא