חיפוש

מדוע עדיף לשכור במת הרמה להובלת ריהוט?

הובלת רהיטים לשם העברת דירה או לשם החלפת הריהוט הקיים יכולה להיות משימה בעייתית מכמה בחינות. בדירות מסיומות, בדרך כלל הישנות יותר, מדרגות הבניין והלובי הן קטנות ומקשות מאוד על העברת של רהיטים. בדירות אחרות, בדרך כלל בניינים חדשים, המדרגות אומנם מרווחות אבל יש צורך להעלות את הרהיטים לגובה רב במיוחד. אז מה הפתרון? התשובות בכתבה. 

 

מה זה במת הרמה?

במת הרמה היא מתקן שנועד לעבודה בגובה ולהרמת ציוד כבד לגובה רב בקלות ובפשטות. במות ההרמה מתחלקות לשני סוגים עיקריים – במות הרמה מספריים ובמות הרמה עם זרוע מפרקית. במות הרמה עם מספריים מסוגלות לזוז בצורה אנכית בלבד.

לעומתן במות הרמה עם זרוע מפרקית יכולות לנוע בצורה חופשית בהרבה, בגלל המפרק המותקן בהן. במות הרמה מורכבות מזרוע שאיתה מרימים במה שמחוברת אליה. ישנן במות הרמה שפועלות באמצעות דלק נוזלי וחלקן פועלות על מנוע חשמלי.

 

איך במות הרמה עוזרות בהובלת ריהוט?

במות הרמה מייתרות את הצורך של מי שרוצה להוביל ריהוט לשכור מובילים שיסחבו את הריהוט על הגב במעלה מדרגות הבניין. במקום המובילים, במת ההרמה מעלה את הריהוט ישירות לחלון גדול או דלת של מרפסת, ומכניסה את הריהוט ישירות אל תוך דירת המגורים.

מהלך זה חוסך את השכר שיש לשלם למובילים, את הנזק שעלול להיגרם לריהוט במהלך ההובלה, ואת הסיכון שלוקחים על עצמם המובילים, מכיוון שסבלות שכזאת עלולה לגרום לפציעה ולתאונה קשה. במת הובלה גם חוסכת בזמן שלוקח להובלה של הריהוט ובכך מוזילה את העלות של ההובלה.

 

מהי העלות של השכרת במת הובלה?

עלות השכרת במת הרמה תלויה במספר רכיבים שונים, ולכל במת הרמה יש את יכולת ההרמה שלה. במידה ואתם מעוניינים להוביל רהיט כבד במיוחד, הדבר יצריך השכרה של במת הרמה חזקה במיוחד. לכל במת הרמה יש עלות השכרה שונה.

לכך במקרה ואתם רוצים להרים את הריהוט לגובה גבוה במיוחד, גם זה הולך להשתקף בהצעת מחיר שתקבלו. המחיר הממוצע של השכרת במת הובלה לשעה נע בין 250-500 שקלים.

 

איך לבחור את במת ההרמה שמתאימה לך?

בכדי לבחור את במת ההרמה הנכונה, ראשית יש לאמוד את פרויקט ההובלה ולבחור את סוג הבמה שמתאים לו. לאחר מכן יש לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות שמציעות במות הרמה להשכרה. שימו לב, לעיתים כדאי לשלם מעט יותר בכדי לקבל שירות טוב יותר.

 

במות הרמה להובלת ריהוט  – סיכום

במות הובלה מרימות את הריהוט ומכניסות אותו בצורה הזאת ישירות אל תוך דירת המגורים. בדרך זו הן חוסכות עבודה, כסף וסיכון למי שרוצה להוביל את הרהיטים ולסבלים. עלות ההשכרה של במת הרמה משתנה בהתאם לסוג הבמה ולפרויקט הדרוש לביצוע. כדאי לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות שקיימות בשוק.

במות הרמה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סדין
אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות

קרא עוד »