חיפוש

דוקרנים נגד יונים – עשה זאת בעצמך!

דוקרנים נגד יונים מהווים הפתרון הטוב ביותר להרחקת יונים במקומות פתוחים והם גם פתרון שיחזיק לכם למשך שנים רבות. הדוקרנים הינם זולים ובמקרים רבים וכלו להתקין אותם בעצמכם. הכנו עבורכם את המדריך המלא להתקנת דוקרנים נגד יונים באופן עצמאי, כך שלא תצטרכו לחשוש ממטרד היונים כלל.

 

מתי כדאי לבחור דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים מהווים הפתרון המושלם להרחקת יונים ממקומות פתוחים בהם לא תוכלו להתקין רשת להרחקתם, כמו גגות, מרפסות, חלונות ועוד. כדאי לכם לבחור בדוקרנים כאשר אתם רוצים להרחיק יונים מאזור המגורים שלכם והן מהוות מטרד עבורכם, וזאת מבלי לפגוע בהן כלל. במידה ואתם מחפשים פתרון יעיל, זול, נוח ופתרון שיחזיק לכם לאורך זמן להרחקת היונים, כדאי לבחור בדוקרנים.

 

איזה סוג דוקרנים יתאימו לי?

ישנם שני סוגים של דוקרנים וכדאי שתכירו אותם ואת היתרונות והחסרונות שלהם לפני שאתם רוכשים אותם. תוכלו לבחור דוקרנים העשויים מפלסטיק שהם פתרון יעיל וזול מאוד, אך מדובר בדוקרנים שאינם עמידים לאורך זמן ונשחקים במהירות מהשמש. הסוג הנוסף הוא דוקרני נירוסטה שהם פופולריים יותר, מהווים פתרון יעיל יותר היות והיונים לא יכולות לדרוך עליהם וכן מחזיקים לזמן רב יותר ועד ל-12 שנים.

 

איפה מתקינים את הדוקרנים?

את הדוקרנים יש להתקין במקומות הנכונים, היכן שמגיעות היונים. יתכן ויהיה צורך להתקין את הדוקרנים במקום גבוהה ועל כן מומלץ לעשות זאת באופן בטוח ואף להיעזר באנשי מקצוע. על מנת שהיעילות של הדוקרנים תהיה מרבית ולא תסבלו ממטרד היונים, ישנה חשיבות רבה למקום שבו אתם מתקינים את הדוקרנים שרכשתם, והדבר מצריך הבנה ומקצועיות. התקנה באופן שאינו נכון לא תהיה יעילה והיונים יחזרו.

 

כמה יעלה לי לרכוש דוקרנים?

כאמור, דוקרנים הינם פתרון זול מאוד ולכן לא יעלו לכם בסכומים רבים, אלא אם תעזרו באנשי מקצוע וההתקנה תצריך שימוש באמצעים מיוחדים ובמיוחד התקנה בגובה באמצעות מנוף או סנפלינג. סכום הדוקרנים נע בין 80 שקלים ל-100 שקלים למטר רץ. יחד עם זאת, במידה ויהיה צורך בהתקנת הדוקרנים בגובה המחיר יגיע לבין 1,400 שקלים ועד ל-2,500 שקלים. המחיר מותאם לסוג הדוקרנים ואופי העבודה הנדרשת.

 

מתי כדאי לפנות לאיש מקצוע להתקנת הדוקרנים?

כאמור, ישנה חשיבות רבה לאופי התקנת הדוקרנים. לכן במידה ואינכם יודעים כיצד להתקין את הדוקרנים או היכן יהיה המיקום הטוב ביותר להתקנתם, ובמיוחד כאשר מדובר בהתקנה בגובה, כדאי לפנות לאיש מקצוע. עבודה בגובה הינה מסוכנת ולכן רק איש מקצוע יוכל לעשות זאת באופן בטוח.

 

דוקרנים נגד יונים – כך תעשו את זה

דוקרנים נגד יונים יעזרו לכם להרחיק יונים ממקומות פתוחים. חשוב לרכוש את סוג הדוקרנים המתאים ולהתקין אותם באופן מדויק. במידה ואינכם יודעים כיצד לעשות זאת, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע.

דוקרנים של יונים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא