חיפוש

האם כדאי להשקיע בגרמניה באיזור היער השחור?

כל השקעה בנדל"ן מחייבת היכרות עם האזור, בדיקה של הפוטנציאל וסקירה נרחבת של היבטי מיסוי. ספציפית לגבי אזור היער השחור, הפוטנציאל מאוד גבוה – אבל צריך להכין את שיעורי הבית. קראו והפנימו.

השקעה בנדל"ן בגרמניה נחשבת אטרקטיבית מכמה וכמה סיבות שונות. קודם כל, גרמניה היא מדינה מפותחת ויציבה שבה המשק חזק ולכן אפשר להשכיר נכסי נדל"ן לתקופות ארוכות ובתשואה גבוהה. שנית, המיסוי בגרמניה מעודד משקיעים ולא אמורה להיות בעיה להצטרף להצלחה גם בתור אדם פרטי, גם כחלק מקרן וגם תחת התאגדות כחברה. מצד שני, גרמניה היא מדינה גדולה ולא כל אזור מציע את אותן אפשרויות.

 

מאפיינים של השקעה באזור היער השחור

אזור היער השחור למשל מתאפיין בכך שיש בו עירוב שימושים. מצד אחד, באזור הזה יש תיירות ענפה והמון סוגים של בתי מלון, מתחמי אירוח, צימרים וכן הלאה. מנגד, באזור היער השחור חיה אוכלוסייה כפרית וותיקה יחסית עם רקע של עשרות או אפילו מאות שנים. לכן, מי שרוצה לדעת האם כדאי להשקיע בגרמניה באזור היער השחור חייב להכין את שיעורי הבית.

 

איזה בדיקות מבצעים לפני השקעה בנדל"ן?

בדיקת הזדמנות עבור השקעות נדלן בגרמניה יכולה להיות דרך מעולה להכיר את התחום בצורה רחבה יותר. בין אם בוחרים להשקיע באזור ספציפי כמו היער השחור או במקומות אחרים, חשוב למשל לבדוק מה הפוטנציאל של נכסי המקרקעין והנדל"ן. בין היתר, אפשר לעשות את זה באמצעות בדיקה של עלייה בשווי הנכסים בשנים האחרונות ועל בסיס מידע שיש באתרי האינטרנט. לאחר מכן, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע מהתחום של השקעות בנדל"ן בחו"ל כדי לקבל מהם עוד מידע אובייקטיבי ומבוסס.

 

לא לשכוח את היבטי המיסוי

הטעות הנפוצה היא לבחון כל סוג של השקעה בנדל"ן רק לפי היחס בין ההשקעה לבין התשואה. זה כמובן המדד המרכזי שמאפשר השוואה בין סוגים שונים של השקעות, אבל הוא לא תמיד מתאר את היבטי המיסוי. בפועל, כל השקעה בכל מדינה בעולם כרוכה במיסוי. אז אם רוצים לפעול על פי החוק, צריך לבדוק מה קובעים חוקי המיסוי בגרמניה בכלל ומה רלוונטי באזור של היער השחור בפרט. רק לאחר מכן ניתן לדעת האם ההשקעה המדוברת אכן אטרקטיבית, או שמא עדיף לחפש אופציות אחרות.

 

כך תקבלו את ההחלטה שמתאימה לכם

בסופו של דבר, אדם שעבורו משתלם להשקיע בגרמניה באזור היער השחור יכול להתעניין בנושאים אחרים לגמרי מאשר חברים, קרובים ובני משפחה. בגלל שצריך לבחון כל מקרה לגופו, חשוב גם להביא בחשבון את הרקע של המשקיע ואת המטרות שאותן הוא רוצה להשיג. בגלל זה, מגדירים מראש את תקופת ההשקעה, את הסכום שעבורו מוכנים לעשות את המאמץ ואת האפשרויות הרלוונטיות מבין ההיצע.

 

היער השחור

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא