חיפוש

האם ניתן להוציא פוליסת ביטוח בריאות לכלב?

מי שמגדל כלב יודע, שבחלוף הזמן הוא הופך לבן משפחה לכל דבר ועניין. הטיפולים השוטפים הנוגעים לבריאותו של הכלב עולים כאין וכאפס לעומת המקרים בהם נדרש טיפול חירום מקיף עבורו, שעשוי להגיע לאלפי שקלים. בעלי כלבים רבים נאלצים לשלם סכומי עתק עבור טיפולים אלו, אך בעידן המודרני בו אנו חיים יש אלטרנטיבות מצוינות. 

 

בדיוק כמונו

בסופו של היום, החיים אינם צפויים ובדיוק לשם כך אנו מכוסים במגוון פוליסות ביטוח שנועדו לשמור עלינו מפני סיטואציות שונות לרבות מחלות, תאונות עבודה ועוד. במקרה של חברינו ההולכים על ארבע, גם הם עלולים לסבול לאורך הזמן מבעיות בריאותיות לא צפויות שדורשות טיפולים מקיפים, ברוב המקרים גם כאלה שעלותם גבוהה למדי.

לשם כך, נוצרו לאורך השנים, ובפרט בעת האחרונה, פוליסות ביטוח בריאות לכלב הכוללות כיסוי נרחב למגוון תרחישים של עזרה רפואית דחופה לכלב. למידע נוסף אודות כיצד לשמור על הכלב שלכם, תוכלו לבקר באתר https://leaderdogs.co.il

 

חברת ביטוח או חברה ייעודית

כאמור, פוליסות ביטוח בריאות לכלב קיימות וזמינות עבור בעלי כלבים במגוון מקומות. ישנן חברות ייעודיות הפועלות בארץ ומציעות כיסויים ביטוחים עבור טיפולי רפואה דחופה לכלבים בעלות שנתית משתלמת (כמה מאות שקלים בשנה). חברות ביטוח מוכרות החליטו גם הן להרים את הכפפה, וכיום מציעות פוליסות אטרקטיביות לכלבים, במחירים נוחים למבוטחים שלהם, אלה שהולכים דווקא על שתיים.

 

מה זה כולל?

פוליסות הביטוח המוצעות בשוק עבור כלבים כוללות כיסוי רחב של טיפולים רבים שכלביכם עלולים להזדקק להם ביום מן הימים. הנה כמה דוגמאות:

  • ניתוחי חירום- במקרי קיצון הכלב נזקק לניתוחים מצילי חיים, ואפילו ניתוחים להשתלות פלטינה או הוצאת אבנים בכליות.
  • אשפוזים- מחירו של יום אשפוז "סטנדרטי" ומתן אינפוזיה לכלב הוא לא פחות מאלף שקלים. חברות הביטוח מציעות השתתפות עצמית סמלית למדי בזמן שהכלב מטופל כמו שצריך.
  • רפואת מומחים- הנטייה לסבול ממחלות סופניות לא פוסחת גם על חברו הטוב של האדם. מומחים בעלי מכשור מקצועי וחוות דעת מקיפה גובים תשלום גבוה על הטיפול, שגם הוא מכוסה בפוליסת הביטוח.
  • בדיקות דם- בדיקות דם שגרתיות הם גם מנת חלקם של כלבים, במיוחד אלה שסבלו מבעיות רפואיות בעבר ויש לפקח על מצבם לעיתים תכופות. ביצוע הבדיקה, ניתוחה ושליחתה במקרה הצורך למעבדה חיצונית, עולה לא מעט אך מכוסה גם היא.
  • תאונות- הכשה על ידי נחש, פגיעה מכלי רכב או פציעה במהלך תקרית עם כלב. אפילו בליעת עצם זר ולא רצוי, כל אלו מכוסים גם הם במגוון פוליסות הביטוח.

 

שמרו על היקר לכם

עבור בעלי הכלבים, לשמור על היקר להם מכל וגם לשמור על הארנק, לא צריכים להיות שני דברים מנוגדים. לבטח את הכלב בפוליסת ביטוח עשויה להציל את חייו ולמנוע הוצאות כלכליות אסטרונומיות. אל תחסכו על בריאותו של הכלב. עדיף לשלם תשלום סמלי מאשר להיכנס לעלויות גבוהות.

ביטוח בריאות לכלב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא