חיפוש

הובלות משרדים ללא נזק לציוד

אחת הדאגות העיקריות בעת הובלת משרד היא נזק לציוד במהלך המעבר. העברת ציוד עלולה לגרום נזק הן לציוד עצמו והן לריצוף ולקירות של המשרד הישן ושל המשרד החדש. בהמשך תוכלו למצוא עצות עבור הובלות משרדים ללא נזק לציוד.

הובלת רהיטים גדולים וכבדים

ספות, שולחנות ארונות וציוד מחשבים הם בדרך כלל הפריטים היקרים והכבדים ביותר במשרד. העברה לא זהירה שלהם עלולה להוביל לפגיעה בדלתות, בקירות וברצפות וכן גם בציוד עצמו. לאור זאת תכנון מוקדם וביצוע מספר צעדים פשוטים ימנעו פגיעה בהם, חלקם להלן:

בצעו את ההובלה של הפריטים הללו בסבלנות, במיוחד כאשר מעבירים אותם דרך דלתות ובמקומות צרים.

לפני הובלת פריט כבד טוב לוודא כי יש מספיק מובילים בסביבה שיוכלו לסייע בסחיבתו במקרה הצורך.

הובלות
הובלות

במידת האפשר כדאי להשתמש בעגלה ובכך להפחית את המשקל שהמוביל נושא על גבו.

כדאי לסמן את הפריטים אשר ניתנים לפירוק ליחידות קטנות ולהעבירם מפורקים, כך ניתן יהיה להימנע מהובלת מוצר כבד וגדול, להקל על המובילים ולהפחית את הסיכון לפגיעה.

כדאי למדוד מראש דלתות ומסדרונות צרים כדי להבטיח שאפשר להוביל דרכם את הרהיטים הגדולים שברשותכם.

תכנון מראש

אחד הגורמים הבולטים אשר מובילים לפגיעה בציוד במהלך מעבר הוא אי תכנון מראש ודחיקת המובלים לבצע את ההובלה במהירות. תכנון נכון מראש הכולל את פירוק הציוד והכנת תכנית מעבר מסודרת תסייע לביצוע הובלה בטוחה וללא נזק לציוד.

כדאי להפריד בין פריטים גדולים ועמידים לבין פריטים קטנים ושבירים בהם, מראות, מסכי מחשב ועוד. באופן זה בעת ביצוע ההובלה תוכלו לדעת להתייחס אליהם בזהירות יתרה.

לפני המעבר יש לוודא כי מסלול ההובלה פנוי וכי אין בו מכשולים, כדאי לוודא כי אין פסולת בדרך, כי אין שטיחים שעלולים לגרום להחלקה וכן כי הרצפה דרכה תעברו יבשה. דאגה למעבר בטוח ונטול מכשולים תקל על הובלת המשרד ללא נזק לציוד.

שמירה על הקירות והריצוף של המשרד

ניתן להגן על הריצוף והקירות במשרד על ידי כיסוי שלהם באמצעות יריעות פלסטיק, באופן זה תימנע פגיעה ישירה בהם בכך, תוכלו להימנע מתיקונים יקרים שעלולים להיגרם בעקבות פגיעה של רהיט כבד בתקרה או רצפה.

במידה וקיים תכנון לגרור רהיטים כבדים כדאי לחבר יריעות קרטון או בד לרגליים של הרהיט, כך שבעת הובלתו תגנו על הרצפה.

נקיטת הצעדים הפשוטים שהואו לעיל תסייע לשמירה על הציוד המשרדי ותחסוך נזק שעלות תיקונות עלולה להיות יקרב. בכל מקרה, בעת מעבר מומלץ לפנות לחברה המתמחית בנושא על מנת שתסייע לכם בתכנון נכון והתארגנות מתאימה למעבר. חברה מקצועית וכלו לסייע לכם להיות בטוחים כי המעבר יתבצע באופן חלק וללא נזק יקר ומיותר לציוד בו אתם משתמשים. כמו כן, בעת בחירת חברת הובלות כדאי לבחור בחברה שמתמחה בהובלת משרדים.

מעוניינים לדעת כמה תעלה לכם מעבר דירה? לחצו כאן למעבר למאמר – כמה עולה להעביר דירה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא