חיפוש

המשרד התחיל להפסיד כסף – הדרכים לצאת מזה

כל עסק, מעצם טבעו, חשוף לסיכונים כלכליים שונים. אם העסק מתנהל בצורה לקויה, ולא עומד בתפוקה הרצויה או ברווחים הרצויים – סביר להניח שהעסק יספיד כסף, ויהיה צורך לשנות את האסטרטגיה העסקית או את צורת ההתנהלות הכלכלית על מנת לצאת מהמשבר. עם זאת, ייתכנו דרכים נוספות שבגללן המשרד מפסיד כסף, שאינן באשמתו. על אילו דרכים מדובר, ומה ניתן לעשות נגד זה?

 

מעילות בארגון – כשעובד או גורם עבודה מתחיל "להעלים" כספים

כפי שאולי ניחשתם, אחת הדרכים בהן המשרד עלול להפסיד כסף בדרך שאינה תלויה ישירות בו ובהתנהלותו העסקית, היא כאשר עובד או גורם עבודה מועל בכספי החברה. אנו מכירים לא מעט סיפורים על מעילות ענק שהתרחשו בארץ ובעולם, לרוב במקומות עבודה שעוסקים ישירות בכסף – כמו סניפי בנקים.

עם זאת, לא כל פעילויות המעילה הן בהיקף נרחב, אלא ייתכנו גם מעילות קטנות יותר – כאשר העובד מדי פעם לוקח לעצמו כספים או רכוש שאינם מגיעים לו, בהיקפים מצומצמים שכביכול קשה יותר לשים לב אליהם.

 

מה ניתן לעשות כנגד מעילות בארגון?

אם גם במשרד שלכם גיליתם שיש מקור "דליפה" של כסף, שאינו קשור כלל לפעילותיכם העסקית – ייתכן שמדובר במקרה של מעילה בארגון. עם זאת, חשוב לזכור שזוהי האשמה חמורה לייחס לעובדים שלכם, ולכן אתם צריכים להיות בטוחים לחלוטין לפני שמאשימים את אחד העובדים במעילה.

על מנת להיות בטוחים, וכדי לדעת מהו המקור ל"דליפות" הכסף בחברה שלכם – תוכלו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. משרדי חוקרים פרטיים מתאפיינים במקצועיות ובמיומנות רבה, בשימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, בביצוע מעקבים, ובאופן כללי – בשימוש בכל האמצעים שעומדים לרשותו על מנת להגיע לחקר האמת, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה.

בעזרת החוקר הפרטי תוכלו לדעת בצורה ודאית אם יש בחברה שלכם עובד או גורם עבודה שמועל בכספי החברה, תדעו מי הוא אותו עובד ובכמה כסף מדובר. חומר החקירה יועבר אליכם, וכך תוכלו להחליט מה לעשות בנידון וכיצד למצות את הדין עם אותו עובד.

 

אילו עוד סוגי חקירות החוקר הפרטי מבצע?

חוקר פרטי לא עוסק רק בחקירות של מעילות כספים בארגונים, אלא בחקירות מכל הסוגים. בין היתר, תוכלו להיעזר בשירותיו על מנת לחשוף בגידות בין בני זוג, לזהות ולחשוף בריונות ברשת והתחזות ברשת, לבצע חקירות של מודיעין עסקי בארץ ובחו"ל, לבצע מעקבים מכל הסוגים ולכל מטרה, לבצע בדיקת נאותות ובדיקה של יכולות כלכליות ומסחריות של בתי עסק, לבצע סקרי סיכונים בחברות על מנת למנוע מצבי חירום ועוד.

חוקר פרטי הוא הדרך הטובה ביותר להגיע אל חקר האמת, מבלי להתעסק בבירוקרטיות סבוכות של גופי האכיפה מטעם המדינה (וכמובן שהכל נעשה לפי חוק ותוך שמירה על דיסקרטיות מקסימלית).

איש ובתוכו גלגלי שיניים כסף

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא