חיפוש

כל כמה זמן רצוי לערוך השוואת מחירים בין חברות סלולר?

עסקים ופרטיים הנוהגים לערוך השוואות מחירים בין חברות הסלולר השונות, החבילות ומחירי הגלישה והשיחות בארץ ובחו"ל, לא תמיד יודעים מתי לבצע את ההשוואה. המאמר יפרט כל כמה זמן יש להשוות מחירים.

 

כל כמה זמן משווים מחירים בין חברות הסלולר?

כאשר רוכשים חבילת סלולר הכוללת גלישה ושיחות בארץ ובחו"ל הלקוחות אינם מודעים שהמחיר שלהן מסתיים בשלב מסוים וקופץ בהתאם לתקופה. בדרך כלל המחיר מתייקר בתום תקופת ההצטרפות ומתחדש באופן אוטומטי. עם זאת, כל העת ישנם מבצעים והטבות אותן חבילות הסלולר מפרסמות ולכן לפחות פעם או פעמיים בשנה יש לערוך השוואת מחירים, כמו שניתן לעשות לדוגמא באתר הזה https://www.smartcut.co.il.

כדי לקבל מחיר לכל החיים, מומלץ לבדוק את החוזה עם חברת הסלולר ממנה רוכשים את החבילה בצורה מעמיקה מכיוון שהיא עלולה לשנות אותו בכל רגע. ישנם אתרי השוואות מחירים המעניקים שירות תזכורת ללקוחות על מנת לתזכר אותם לבדוק את המחירים ללא עלות, מה שיכול להועיל מבחינת חיסכון וערנות לגבי עליית המחירים.

 

התחרות בין חברות הסלולר

חברות הסלולר נמצאות כל העת בתחרות ומציעות מחירים אטרקטיביים וחבילות משתלמות בנפח גלישה המותאם לצרכים שלכם. למשל, חברת סלולר יכולה לצאת במבצע של שיחות והודעות סמס ללא עלות, מחירים נמוכים לשיחות לחו"ל, ספק ותשתית מוזלים וכד'.

ככל שתהיו מודעים למבצעים ולהטבות הרבות, כך תוכלו לייעל את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולחסוך לא מעט כסף. התחרות מביאה את החברות לעדכן את המחירים באופן שוטף ובשבילכם זהו יתרון מכיוון שאתם יכולים לעבור בין חברת סלולר אחת לאחרת או לשנות את הרכב החבילה שלכם.

על מנת לקבל החלטות נבונות תצטרכו להיכנס לכל אתר של חברת סלולר, לרשום את המחירים ולהשוות אותם ואת מה שהם כוללים. עם זאת, ישנם אתרים שכבר עושים את העבודה בשבילכם ובאופן שוטף משווים מחירים המוצגים בעמוד אחד בהתאם למבצעים חדשים ולעדכונים של חברות הסלולר. אל תחכו שהמחירים יעלו, עשו בדיקה שוטפת מדי פעם והרוויחו הרבה כסף.

 

חבילות משפחתיות עדיפות על חבילות אינדיבידואליות

כדוגמה להשוואת החבילות, משפחה יכולה לחסוך מאות שקלים בחודש אם תסקור בתדירות את החבילות המשפחתיות. למשל, מחיר החבילה יהיה נמוך ברכישת 2 קווי טלפון ויותר וכך גם התשלום החודשי נמוך יותר. בהתאם לכך גם זוגות ללא ילדים יכולים לחסוך כאשר הם רוכשים חבילה זוגית.

אם אתם רוכשים לילדים מכשירים סלולריים השוו את המחירים לפני שכל אחד מהם יקבל את החבילה שלו ותוכלו גם ללמוד כיצד להסיר תכנים שאינם רצויים ובכך להגן עליהם מפגיעה ברשת. לסיכום, החשבונית החודשית תיתן לכם את המידע לגבי הגלישה אותה אתם צורכים בכל חודש ואת החריגה שלכם. יודעים שאתם חורגים? מהרו להגדיל את חבילת הגלישה וכך לשלם פחות כסף.

אייפון מוחזק

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא