חיפוש

טיפולים חדשניים ברפואת שיניים

הקדמה הטכנולוגית הגיעה לתחומי רפואה שונים והיא מאפשרת לרופאים לבצע פעולות ייחודיות שמסייעות ללקוחות במצבים שונים. מדריך זה עולה לאתר, כדי לרכז את הטיפולים החדשניים שבאים לידי ביטוי במרפאות הנחשבות. הישארו כאן ותכירו באינפורמציה הדרושה לכם שתוביל לקבלת טיפולי שיניים מתקדמים ואיכותיים.

 

הטיפול הראשון – הרדמה מסוגים שונים

מטופלים רבים חוששים מטיפולי השיניים, משום שאלה עשויים לגרום לכאבים עזים. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבצע הרדמה חלקית או מלאה בדרכים שונות. כאשר הדרך המוכרת ביותר היא תוך שימוש בחומר הרדמה שמוזרק לחניכיים. יש מי שמעדיפים להימנע מקבלת הרדמה זו, מתוך חשש מהמזרק. חשוב לציין שיש אפשרות לבצע הרדמה באמצעות מסיכה שמעבירה גז למערכת הנשימה. גז זה מרפה את השרירים וגורם בסופו של דבר לטשטוש מלא. כך ניתן לעבור טיפולי שיניים מורכבים מבלי לחוש בכאב.

 

הטיפול השני – השתלות שיניים ביום אחד

אי אפשר לעסוק בטיפולים חדשניים, מבלי לציין את הליך השתלת השיניים שמתבצע תוך יום אחד בלבד. מביני עניין בתחום יודעים שהתהליך ארך חודשים ארוכים, טרם התפתחות הטכנולוגיה בתחום. נסביר שמדובר בהשתלת שיניים שמתבצעת בהרדמה מלאה. במהלכה, מוחדרים שתלים ללסת שעוברת שיקום תוך שימוש בגשר זמני. מטופלים רבים בוחרים בטיפול זה משום שהוא מאפשר ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • ניתן ליהנות מפה מלא שיניים תוך יום אחד בלבד
  • אין צורך בריבוי ביקורים במרפאה
  • ההליך מתבצע בהרדמה מלאה, כך שלא חווים כאב במהלך הטיפול

 

רגע לפני שנעבור לטיפול השלישי, נציין בפניכם שניתן לבצע השתלות שיניים בחיפה. שכן, יש בעיר מרפאת שיניים מומלצת.

 

הטיפול השלישי – יישור שיניים בלתי נראה

ההתקדמות הטכנולוגית הובילה לפיתוח של טיפול חדשני שמאפשר ליישר את השיניים מבלי לפגוע באסתטיקה. מדובר בפלטה שקופה שמותאמת באופן אישי למבנה השיניים של כל מטופל. פלטה זו מאפשרת ליישר את השיניים מבלי להוסיף "קוביות" וגומיות שגורמות לכאב בחלל הפה. מדובר ביתרון משמעותי שמאפשר למטופלים (צעירים ומבוגרים) להמשיך בשגרת היום יום, בידיעה שתוך זמן קצר הם יוכלו ליהנות מחיוך יפה וישר.

 

הטיפול הרביעי – טיפול לייזר למחלות חניכיים

רבים מאתנו סובלים ממחלות חניכיים כרוניות שגורמות לדימומים וחוסר נוחות בחלל הפה. מי שרוצים לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר, צריכים להכיר בטיפול החדשני שאינו מצריך חיתוך, פתיחה, ניקוי ותפרים בחניכיים (כפי שנהוג לעשות כחלק מהטיפול הקונבנציונאלי). השיטה הדיגיטלית מאפשרת לטפל במחלות החניכיים מבלי לחוות כאב. הדבר נעשה תוך שימוש באנרגיית אור שחודרת לעומק העצם. זו קוטלת את החיידקים באופן מלא ומובילה לריפוי מהיר של החניכיים. חשוב לציין ששיטה זו מתאימה לא רק למחלות חניכיים קלות, אלא גם לאגרסיביות.

 

טיפ – כך תגיעו למרפאת שיניים מתקדמת

היכרות עם הטיפולים החדשניים בתחום רפואת השיניים עשויה להוביל להתעניינות במרפאות שמציעות את שירותים אלה. עובדה זו הובילה אותנו להוסיף את הפסקה הנוכחית שתוביל אתכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר. נציין שתצטרכו לערוך חיפוש ברחבי הרשת, כדי להגיע למרפאה המומלצת בתחום. ניתן לעשות זאת תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל. אלה יספקו את האינפורמציה העדכנית אודות הפרטים הבאים:

  • המכשור המתקדם שקיים במרפאה
  • המקצועיות של הרופאים
  • סוגי הטיפולים שמוצעים במקום
  • סטריליות

 

 

לסיכום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטיפולים החדשניים שמתבצעים במרפאות השיניים המתקדמות בישראל. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הנחוץ, כך שנותר לכם רק לפנות למרפאה מומלצת שתעניק לכם שירות איכותי שישמור על בריאות חלל הפה לאורך זמן רב.

יישור שיניים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא