חיפוש

טיפול תומך בחולי גליובלסטומה: שיפור איכות החיים

יש היצע רחב של טיפולים תומכים שמוצעים לחולים במחלת הגליובלסטומה (שידועה לרבים מכם כ"סרטן המוח"). מדריך זה יציג את כל המידע העדכני בנוגע לטיפולים אלה שמביאים לא פעם לשיפור באיכות חייהם של הסובלים מהמחלה. הישארו כאן ותוכלו לבחור את הטיפול המתאים עבורכם ביותר מתוך הרשימה המקוצרת שתוצג בהמשך. 

 

טיפולים אלטרנטיביים להקלה על הנפש

אומרים שיש אנשים שמאמינים בלב שלם ברפואה האלטרנטיבית ויש מי שלא מוכנים בכלל להסתכל לכיוונה. בירור שערכנו בנושא העלה כי הרפואה האלטרנטיבית מסבירה איך אפשר לטפל במחלת הגליובלסטומה. מומחים בתחום טוענים כי ההנחיות של רפואה זו סותרות את העקרונות של הרפואה המקובלת.

לכן, מי שרוצים לנסות מקרוב את טיפול תומך זה, צריכים לדעת כי מומחים סוברים שמדובר בטיפול שמקל בעיקר על הנפש ופחות על הגוף. שכן, זו לא יכולה להביא לריפוי מלא של הסרטן. אין ספק שמדובר בטיפול שצריך לקחת בו חלק. הרי הנפש עוברת לא מעט קשיים במהלך הטיפולים והיא זקוקה לחיזוק.

טיפול בגליובלסטומה

טיפול באופטיון

הטיפול התומך שיוצג בפניכם עכשיו צפוי להביא לשינוי מהותי במצבכם הפיזי. שכן, יש מכשיר ייעודי ומתקדם שמאפשר לבצע טיפול בגליובלסטומה שהוכח באמצעות מחקרים רפואיים שונים. מדובר בעצם במכשיר נייח שניתן להשתמש בו בבית או בכל מקום אחר שתרצו (כלומר, הוא אינו מצריך תיאום תור או הגעה אל בית החולים לקבלת הטיפול).

המכשיר פולט קרני אור ש"הורגות" את התאים הסרטניים שמתפתחים במהירות במוח. מי שחולים במחלת הגליובלסטומה חייבים להכיר בטיפול המדובר מקרוב, מכיוון שהוא עשוי לשנות את חייהם באופן משמעותי.

 

טיפול פסיכולוגי

אחד הטיפולים הראשוניים שחולי גליובלסטומה צריכים לקבל הוא טיפול פסיכולוגי מקצועי. שכן, מדובר במצב שמשנה את החיים מקצה לקצה. מי שחולים במחלה צפויים לסבול מרשימה ארוכה של תופעות לוואי שיקשו על ההתנהלות היום יומית שלהם, למשל:

  • בחילות
  • כאבי ראש חזקים
  • פרכוסים
  • סחרחורות ועוד

טיפול פסיכולוגי עשוי להכווין את המטופל ולמסור לו את הכלים שיביאו בסופו של דבר להתמודדות עם המחלה.

טיפול בגליובלסטומה

חובת הטיפול במחלת הגליובלסטומה

מי שגילו לאחרונה כי הם חולים במחלת הגליובלסטומה, צריכים לדעת כי טיפול מקדים וקבוע צפוי להביא לשינויים מהותיים. רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם כי חשוב מאוד לטפל במחלה מ – 2 הבחינות הבאות:

  • פיזית
  • נפשית

שכן, הגוף שלנו צריך לקבל את התמיכה משני הכיוונים כדי להבריא.

 

השורה התחתונה – תבחרו את הטיפולים הטובים ביותר

עכשיו אתם יודעים מה הם הטיפולים התומכים שמוצעים לחולי גליובלסטומה. כעת, עליכם לבחור את הטיפולים המתאימים לכם ביותר ולבדוק איך תוכלו לקבל אותם במהירות האפשרית. דעו כי יש לא מעט גורמים חיצוניים שישמחו להעניק לכם סיוע בבחירת הטיפול המתאים. עליכם רק ליצור עמם קשר ולקבל את דעתם המקצועית בנושא.

טיפול בגליובלסטומה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
טיפולים ברפואת שיניים
טיפולים חדשניים ברפואת שיניים

הקדמה הטכנולוגית הגיעה לתחומי רפואה שונים והיא מאפשרת לרופאים לבצע פעולות ייחודיות שמסייעות ללקוחות במצבים שונים. מדריך זה עולה לאתר, כדי לרכז את הטיפולים החדשניים

קרא עוד »