חיפוש

5 טיפים כיצד לאכול שיבולת שועל

מתלבטים כיצד לאכול שיבולת שועל בדרך הטובה ביותר? להלן חמישה טיפים מהמומחים של חברת אמינו שופ, החברה המובילה לתזונה של ספורטאים ומתאמנים.

 טיפים כיצד לאכול שיבולת שועל

  • ארוחת בוקר – מומלץ לשלב את שיבולת השועל כארוחת בוקר, באופן קבוע. למעשה, ניתן לצרוך שיבולת שועל לשתייה או את שיבולת השועל עצמה בתוספת של פירות כדוגמת בננות וענבים, ובכך להעניק לגוף שלכם אנרגיה חיונית לתחילת היום. מדובר בארוחה מומלצת מאוד כארוחת בוקר ע"י דיאטנים מומחים, ולכן הטיפ הטוב ביותר הוא לבצע רכישה של שיבולת שועל מחברה אשר מתמחה בתחום, כל זאת על מנת שתוכלו לספק לעצמכם ארוחת בוקר סדירה בכל יום אשר תשביע אתכם למשך זמן רב.
  • שייק – שיבולת שועל ניתן לאכול גם בתצורה של שייק, כאשר כיום ניתן לבצע רכישה של שיבולת שועל במגוון רחב של טעמים, כאשר ע"פ המומחים של חברת אמינו שופ, מדובר בדרך מצוינת לאכול שיבולת שועל במסגרת תוכנית אימונים קפדנית. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשלב את שיבולת השועל באופן תדיר בשגרת היום יום של האימונים, ולכן הכמות הדרושה לכם צריכה להתבסס על מטרות ייעודיות אשר יספקו לגוף שלכם אנרגיה כמו גם חומצות אמינו מצוינות אשר הכרחיות בעבור ספורטאים כמו גם מתאמנים.
אוכל בריא
אוכל בריא
  • חטיפים – בשוק נמכרים חטיפים אשר מכילים ריכוז גבוהה של שיבולת שועל, במגוון רחב של טעמים. יחד עם זאת, חשוב מאוד להתאים את החטיף לתפריט הקבוע ולהתייעץ עם דיאטן לגבי החטיף עצמו, וזאת בשל העובדה לכל חטיף יש את ריכוז הקלוריות כמו גם חלבון, ברזל ווויטמנים, ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בעטיפה, כך שתוכלו לשלב את החטיף בתזונה, באופן קל ופשוט. למעשה, מדובר בדרך הטובה ביותר לאכול שיבולת שועל, מבלי להרגיש, וזאת משום שמדובר בחטיפים קטנים יחסית אשר אותם ניתן להכניס לתיק האימון ולהוציא בעת הצורך.
  • קוואקר – טיפ חשוב לאכילה של שיבולת שועל מפי המומחים של חברת אמינו שופ הוא רכישה של חטיפי קוואקר אשר מכילים שיבולת שועל, כאשר לרוב מדובר בקוואקר אשר שומר על טעמו של שיבולת השועל ואין לו תוספות ייחודיות מבחינת הטעם, ולכן מומלץ לאכול אותו בצורתו הטבעית או למרוח עליו ממרח אהוב כדוגמת גבינה לתוספת הטעם.
  • דייסה – ניתן להכין דייסת שיבולת שועל, ולהוסיף אל הדייסה תבלינים כמו גם תוספות אותם אתם אוהבים, כאשר את הדייסה מומלץ לשלב לאחר האימון, וזאת בשל העובדה כי מתאמנים רבים מדווחים על תחושת "שובע וכבדות" לאחר אכילה של דייסה. גם כאן, מדובר בדרך מצוינת לאכול שיבולת שועל, וכעת ניתן לבצע רכישה של שיבולת שועל במבצע באמצעות חברה מקצועית כמו אמינו שופ, החברה המובילה בענף תוספי תזונה.

למידע על תוסף CBD היכנסו: https://isracbd.com.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסאדו
קייטרינג אסאדו לחתונות

מתחתנים בקרוב? רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת? כעת יש לכם את הדרך, והיא קלה מכפי שחשבתם. כל הפרטים – במאמר הבא. קייטרינג

קרא עוד »