חיפוש

לעבור דירה זה לא דבר קל – 3 טיפים למעבר

חושבים על מעבר דירה? כבר שנים שאתם גרים באותה הדירה ועכשיו, כשהמשפחה מתרחבת, אתם רוצים לעבור לגור במקום גדול יותר? אם כך, כדאי שתדעו שמעבר דירה זה לא עניין של מה בכך.

לכן, אם אתם רוצים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים חשובים.

 

  1. אריזה נכונה

אנשים לא תמיד מבינים את המשמעות של העניין הזה, אבל האמת היא, שזה אחד מהדברים הכי חשובים שיש. אם לא תארזו את כל החפצים שלכם כמו שצריך, עלול מאוד להיות שאפילו המובילים הכי מקצועיים שיש, לא יצליחו במשימה. לכן חשוב לשים לב לכל הפרטים, לבחור את הקרטונים הנכונים לאריזה, לראות איך אתם סוגרים אותם וגם להשתמש בניילון שכולנו מכירים בשם "פצפץ". כך תוכלו לעטוף את החפצים שלכם בצורה טובה יותר ולהגדיל את הסיכוי שהכול יגיע בשלום לדירה החדשה.

 

  1. וותרו על האתגר ועל תעשו את זה לבד

זה לא באמת משנה בני כמה אתם או האם יש לכם הרבה מאוד חפצים או לא. מה שבטוח זה שאפילו אם אתם עוברים דירה לרחוב שעל יד, לא כדאי לעשות את זה לבד. לפעמים הפיתוי קיים, כי אנשים בטוחים שכך הם יוכלו לחסוך את ההוצאות על ההובלה. עם זאת, במידה ותנסו להוביל את החפצים שלכם לבד, אתם תראו שזה יהיה מעבר דירה אינסופי ולכן זה לא מומלץ. במקום זה רצוי לפנות אל פיק אפ – חברת הובלות, לדבר עם המומחים של החברה ולבקש מהם הצעת מחיר להובלה.

 

  1. בדקו שיש ביטוח להובלה

בעבר אנשים היו פונים אל חברות הובלה ככה סתם, קובעים איתן יום וכך ההובלה הייתה מתבצעת, כאשר לעיתים הזה היה מסתיים טוב ולעיתים לא ממש. כדי להימנע ממצב שבו חלק מהחפצים שלכם נהרסים בדרך ואתם לא מקבלים על כך אפילו פיצוי, אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק שאתם עובדים מול חברה שיש לה ביטוח. רק כך תוכלו לדעת שאפילו אם משהו יקרה במהלך ההובלה, תקבלו את הפיצוי הראוי.

 

מה הופך חברת הובלות לטובה יותר לעומת אחרות?

האמת היא שלא חסרות חברות הובלה בישראל, וכמובן שאפשר להבין אתכם אם אתם בדילמה לגבי הנושא הזה, כי איך אפשר לדעת שחברה מסוימת טובה יותר מאחרות? ברוב המקרים אנחנו רואים שחברות הובלה נחשבות להרבה יותר טובות כאשר הן עובדות עם ביטוח, מגיעות בדיוק בזמן שנקבע עם הלקוח וגם גובות מחירים סבירים. בנוסף, חשוב לברר, כאשר פונים אל חברת הובלות כזו או אחרת, שהחברה באמת יכולה להתמודד עם האתגר שאתם נותנים לה. האם יש לה מנוף, במידת הצורך? והאם יש לה מספיק אנשי צוות? כל אלה, בנוסף לניסיון ולמספר שנות הפעילות של חברת ההובלות, לרוב ישפיעו על המקצועיות שלה ושל אנשיה.

 

משאית וסבל

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סדין
אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות

קרא עוד »