חיפוש

טופסולוגיה בעת השקעה בנדל"ן בארה"ב

תחום הנדל"ן תמיד הצליח למשוך אליו משקיעים ישראלים רבים.  בשנים האחרונות, על רקע עליות הריבית ומחירי הנדל"ן הגבוהים, המשקיעים הישראלים מצאו בהשקעות הנדל"ן בארה"ב אלטרנטיבה משתלמת לא פחות. בכדי למצות את פוטנציאל ההשקעה בנדל"ן בארה"ב, כדאי יהיה להכיר את טופסולוגיה הנלווית

 

השקעות נדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן תמיד היו יעד השקעה פופולארי בקרב משקיעים ישראלים רבים, אשר על רקע עליות הריבית ומחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, החלו לחפש אלטרנטיבה ראויה, אותה מצאו בארה"ב, בה ניתן היה למצוא עסקאות נדל"ן משתלמים במיוחד וזאת בעיקר לאחר משבר הסאב – פריים בארה"ב.

על מנת למצות את פוטנציאל ההשקעה ולהשקיע באופן בטוח ובראש שקט, כאשר ניגשים אל עסקת נדל"ן בארה"ב יש להתייחס למכלול ההיבטים המשפיעים על כדאיות העסקה, כמו היבט המיסוי, אותו תוכלו לצלוח בקלות עם מסאמריקה – מיסים בקלות לדוגמה, וכן אל הטופסולוגיה הנלווית לתהליך.

 

הטופסולוגיה הנלווית אל השקעת הנדל"ן בארה"ב

תהליך רכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב כרוך בלא מעט בירוקרטיה נלווית מילוי טפסים שונים אשר העיקריים מביניהם הם:

 

דיווח לרשות המיסים

במידה ורכשתם את הנדל"ן באופן ישיר (כאדם פרטי), הרי שעליכם יהיה להצהיר על רכישת הנדל"ן באמצעות טופס NR1040, באמצעותו משקיעים זרים, שאינם מתגוררים בארה"ב, נדרשים לדווח לרשויות המס.

ככל ואתם אזרחי ארה"ב, הדיווח לרשויות המס יתבצע באמצעות טופס 1040 ובמידה וביצעתם את השקעת הנדל"ן במסגרת חברה, הרי שהדיווח יתבצע באמצעות טופס 1120.

 

פתיחת חשבון בנק בארה"ב

לפתיחת חשבון בנק בארה"ב קיים יתרון משמעותי בכל הנוגע לקבלת תשלום שכר הדירה ובכדי לפתוח חשבון בנק בארה"ב תידרשו לצרף מספר טפסים עיקריים דוגמת הוכחת הון ומסמכים מזהים.

 

ביטוח הנכס

באמצעות ביטוח הנכס תוכלו להבטיח הגנה מקסימלית על השקעת הנדל"ן שלכם, כאשר רכישת פוליסת הביטוח כרוכה אף היא בטופסולוגיה ומסמכים שונים הקשורים לנכס שרכשתם.

 

כיצד ניתן לעשות סדר בכל הטופסולוגיה?

אין ספק כי השקעות נדל"ן בארה"ב כרוכות בלא מעט טופסולוגיה ובכדי להבין אילו טפסים בדיוק תידרשו להמציא ועבור אילו גופים, מומלץ יהיה להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום, המכירה היטב את הטפסים ודרכי ההתנהלות המקובלים בעת רכישת נדל"ן בארה"ב.

 

למה חשוב לשים לב בטופסולוגיה הנלווית להשקעות הנדל"ן?

אחד ההיבטים המהותיים בכל הטופסולוגיה הנלווית להשקעות הנדל"ן בארה"ב הוא תחום המיסוי, כאשר כל חריגה ואי דיווח נכון ו/או מדויק, עלולים לגרור אחריהם קנסות וסנקציות שונות, המשפיעים בין השאר על כדאיות העסקה.

 

לסיכום

השקעות הנדל"ן בארה"ב הפכו להיות נפוצות ופופולאריות במיוחד בקרב משקיעים ישראלים רבים, כאשר הטופסולוגיה הנלווית היא חלק מהתהליך ונדרשת בעיקר בכל הקשור להיבט המיסוי, פתיחת חשבון בנק בארה"ב ורכישת פוליסת ביטוח עבור הנכס. בכדי לעשות סדר בכל הטופסולוגיה, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום.

השקעה בנדלן בארהב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא