חיפוש

כובעים עם הדפסה אישית – לכל חגיגה

כובעים הם אולי לא פריטי לבוש יומיומיים לכל האוכלוסייה (מכנסיים, חולצות ונעליים שימושיים יותר ככל הנראה) אך הם מועמדים לפריטי הלבוש החיוניים ביותר.

כתוספת נהדרת לסטייל האישי, כהגנה יעילה מפני השמש או כחלק ממילוי תפקיד – ישראלים רבים חובשים כובע על בסיס יומי, ואם כבר כובע, מוטב שיהיה כובע בהדפסה אישית.

 

מי נהנה מכובעים מודפסים?

כולם מכירים הדפסה על חולצות, למשל עבור ערבי גיבוש או טיולים שנתיים. גם הדפסה על כובעים הולכת ותופסת תאוצה כאשר יותר ויותר אנשים מזמינים כובעים עם כיתוב או ציור אישי. כובעים מודפסים נמצאים בשימוש נפוץ בצה"ל, ומודפסים לרוב לכבוד סיום מסלול, הכשרה או מחזור. צוותים רבים נוהגים להזמין כובעים עליהם רקום השם או הכינוי של כל אחד מהלוחמים. מנהג זה כמובן התפשט אל יחידות נוספות בצבא, וגם אל ארגונים אחרים באזרחות.

כובעים מודפסים פופולריים מאוד גם בתנועות נוער ובתי ספר, במיוחד לקראת טיולים גדולים בהן יש הליכה מרובה תחת השמש וחובת חבישת כובע. זה אך הגיוני שאם כבר כולם צריכים לחבוש כובע, למה לא להתארגן על כובע משותף שיסמל את ההווי הפנימי של הקן, השבט או הכיתה.

 

לכובען המטורף יש פחות כובעים

כשחושבים על הדפסת כובעים בדרך כלל חושבים על סטייל מאוד ספציפי של כובע – כובע טמבל פשוט שנלבש יותר עבור עבודות יומיום ופחות מתאים כאמירה אופנתית. עם זאת, תחום הכובעים המודפסים כבר יותר רחב מהכובע רחב השוליים, והיום ניתן למצוא שפע של דגמים וסוגים מעניינים עליהם ניתן להוסיף חותמת אישית.

כך למשל, ניתן להדפיס על כובעי גרב, חם-צווארים, כובעי ספארי (כובעי טיולים) וכן כובעי מצחייה מסוגים שונים, החל מהכובע הפשוט שמשמש מפקדים בטירונות ועד לכובעים עתירי סטייל שיכולים לעבוד יפה גם במסיבות. כל ההיצע הזה אומר דבר פשוט  – היום כל אחד יכול למצוא את הכובע שמתאים לו להדפסה אישית, ללא הבדל תפקיד, גיל ותסרוקת (כן כן, גם מתולתלים יכולים למצוא את מבוקשם בעולם הכובעים).

 

כחומר ביד המדפיס

מה מומלץ להדפיס על כובעים? לשאלה הזאת אינספור תשובות, שתלויות בעיקר בזהות המזמינים ובמטרה שלשמה מוזמנים הכובעים. עם זאת יש כמה דוגמאות כלליות שניתן ללכת לאורן בתחום הדפסת הכובעים.

חשוב לזכור ששטח ההדפסה של כובע מצומצם הרבה יותר מזה של חולצה או קפוצ'ון למשל, ולכן הגלופה צריכה להתחשב בכך. אין מקום לציור מטורף וגדוש בפרטים על כובע ועל כן מוטב ללכת על פשוט ככל האפשר.

על כובעים רבים מודפס לוגו, סמל או מטרת האירוע שלשמו הודפסו (למשל, כובעים עבור ריצת חצי מרתון). עוד מנהג ידוע הוא להדפיס מוטו קצר וקולע על הכובעים, אשר מתאים לרוח היחידה, התנועה או הארגון שבשמו מוזמנים הכובעים.      

 

שישה כובעים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא