חיפוש

כיצד לבחור גריל גז

תקופת החגים עומדת בפתח, אתם מתכננים להזמין את המשפחה לארוחת על האש שנותנת מענה לכולם, אם החלטתם שתפעול גריל על פחמים דורש יותר מדי אנרגיה והחלטתם לקנות גריל גז לבית חשוב לדעת כיצד לבחור גריל גז איכותי שיספק לכם תוצאות איכותיות ויעשה זאת לאורך שנים.

מבנה הגריל

החלק החשוב ביותר בבחירת מנגל הוא המבנה שלו, בכל מנגל יש שלושה חלקים עיקריים, הגוף החיצוני שלו, המבערים ורשת הצלייה, בבואכם לבחור גריל גז לבית נסו למצוא גריל שהגוף שלו מבוסס על אלומיניום או פלדת אל חלד אחרת, גופים ממתכות אלו מחזיקים זמן רב יותר ושומרים על החום של הגריל כאשר אתם סוגרים אותו.

כאשר בוחנים את המבערים חשוב להתייחס לכמה פרמטרים, הראשון הוא העוצמה שלהם, שאלו את המוכר בחנות לגבי העוצמה ובקשו ממנו שיראה לכם את המנגלים עם העוצמה החזקה יותר, פרמטר חשוב נוסף הוא פיזור החום, בחלק מהמנגלים הזולים יותר פיזור החום גרוע, האש מתמקדת בחלקים יחסית מצומצמים של המשטח מה שיוביל לצלייה לא אחידה, חלק מהבשר שלכם יישרף וחלק אחר עוד יהיה נא.

בנוגע לפרמטר השלישי צריך לבחון את השימוש שאתם צופים לעשות במנגל, יש אפשרות לבחור בגריל הכולל רשת בלבד וגריל שבחלקו רשת ובחלקו פלאנצ'ה, הפלאנצ'ה טובה בעיקר לצלייה קצרה וליצירת קראסט, אם אתם מכינים המבורגר על בסיס קבוע שווה לשקול לרכוש גריל עם פלאנצ'ה. בנוגע לרשת עצמה אנו ממליצים לבחור ברשת כבדה יחסית מברזל יצוק, רשתות אלה מפזרות את החום בצורה אחידה יחסית ומאפשרות שליטה טובה יותר בעת הצלייה. (סקירת מנגלים של מנגלים).

גודל הגריל

פרמטר חשוב נוסף אותו יש לשקול הוא הגודל של המנגל, מנגלים קטנים מתאימים בעיקר לדירות ולאנשים שלא נוטים לארח יותר מדי, מנגלים בעלי שני מבערים מושלמים לטובת הכנת ארוחת ערב מהירה אולם במידה ותרצו להכין כמות רצינית של בשר תגלו שחסר לכם מקום ושהכנת הבשר אורכת זמן רב מדי. לעומת זאת, אם אתם נוטים לארח אנשים ויש לכם מספיק מקום לגריל גדול יותר כדאי לבחור בגריל גז עם ארבעה או חמישה מבערים, באמצעות גריל עם חמישה ניתן להכין כמות בשר ל-20 עד 25 אנשים בזמן קצר יחסית.

ניקוז שומנים

במהלך צלייה של בשר על האשר ניגרים ממנו נוזלים רבים, שומן, דם, ועוד, חלק מהמנגלים הקיימים בשוק לא אוגרים את השומנים הללו בצורה שמאפשרת לאסוף ולהשליך אותם באופן ביטחותי, מנגלים מסוג זה מועדים יותר לתקלות שכן השומן מצטבר במבערים ולבסוף סותם אותם.

אחריות

כמו כל מוצר אחר בבית, לעיתים הגריל מתקלקל ומפסיק לתפקד בצורה חלקית או מלאה, לרוב בעית מסוג זה מתרחשות בגלל תקלה כלשהי במבערים, חנות שתספק לכם גריל בלי אחריות תחשוף אתכם לסיכון מיותר לכן תמיד העדיפו לקנות במקום שמספק לכם אחריות על הגריל.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
צנרת
מתי יש להחליף צנרת בדירה?

כמו תשתיות אחרות בביתנו ובמשרד, לעיתים גם התשתית של האינסטלציה מתבלה ומתקלקלת, נסדקת ונשברת. רגע לפני ביצוע תיקון נקודתי באינסטלציה, האם בדקתם שלא מדובר בפלסטר

קרא עוד »