חיפוש

כיצד עו"ד מקרקעין יכול לחסוך לכם כסף בעת רכישת דירה?

רכישת דירה היא עסקה מורכבת למדי, הן מבחינת הסכומים הגבוהים והן מבחינת ההליך הבירוקרטי, כאשר הדרך המומלצת ביותר לייעל את התהליך היא להיעזר בשירותיו של עו"ד מקרקעין, אשר יביאו בסופו של דבר גם לחיסכון כסף משמעותי. כיצד ואיך בדיוק? על כך נדון במאמר שלפניכם

 

מאפיינים מרכזיים של עסקת רכישת דירה

עסקת רכישת דירה חדשה או דירה יד שנייה היא ללא ספק אחת העסקאות המורכבות שנבצע במהלך חיינו, כאשר סכומי ההשקעה הגבוהים והתהליך הבירוקרטי הנלווה לניסוח חוזה המכירה, קבלת הלוואת המשכנתא, ורישום הדירה על שמם בטאבו, מהווים את המאפיינים העיקריים של עסקת רכישת הדירה, כך שחשוב להיערך אליה היטב.

 

למה חשוב להיוועץ בעו"ד מקרקעין בעסקת רכישת דירה?

חשיבות שירותיו המשפטיים של עורך דין מקרקעין מקצועי כדוגמת עו"ד אושר אלקיים, נובעים בעיקר מסכומי ההשקעה הגבוהים בעסקת רכישת דירה, כאשר ליווי מקצועי של עורך דין מקרקעין, החל משלב בדיקת מצבו המשפטי של הנכס, דרך ניסוח חוזה מכירה מסודר ועד לרישום הנכס על שמכם, יבטיח לכם ראש שקט ובטוח ולכך שתקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם.

 

כיצד עו"ד מקרקעין יכול לחסוך לכם כסף בעת רכישת דירה?

במסגרת מעטפת השירותים המשפטיים שעורך דין מקרקעין מקצועי יעניק לכם, תוכלו גם להגיע לחיסכון כספי מהותי, בין השאר באמצעות:

בדיקת הנכס

מלבד בדיקת מצבה הפיזי של הדירה, חשוב לבצע גם בדיקות נוספות של הנכס, כמו התאמת גודל הדירה לרשום בטאבו, מצבה התכנוני של הדירה, האם קיימים שעבודים על הדירה ומגוון בדיקות משפטיות נוספות שיכולות לחסוך לנו עוגמת נפש וכסף רב בעתיד.

תכנון מס נכון

אחד ההיבטים המרכזיים בעסקת רכישת דירה הוא היבט המס, היכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד ולהשפיע על כדאיות העסקה. באמצעות תכנון מס נכון עם עו"ד מומחה, תוכלו להפחית בצורה ניכרת את שיעור חבות המס ולהביא לחיסכון רב.

הלוואת משכנתא

הלוואת המשכנתא לרכישת הדירה תלווה אותנו לתקופה ממושכת ובכדי לוודא שהיא אכן ניתנה בתנאים האופטימליים ולהימנע מבורות משפטיים היכולים להתפתח לבורות כלכליים, כדאי להיוועץ בשירותיו של עו"ד מקרקעין מומלץ.

 

כיצד נבחר עו"ד מקרקעין מומלץ?

כפי שניתן להבין, חשיבות תפקידו של עו"ד מקרקעין בעסקאות רכישת דירה אינה מוטלת בספק ולכן, חשוב לבחור בעו"ד מקרקעין מומלץ, אותו נוכל לבחור בהתאם לשנות הניסיון שצבר בתחום, מוניטין מוכח, מעטפת השירותים המשפטיים שהוא יכול להציע לנו וכמובן, המלצות של לקוחות אחרים וביקורות חיוביות ברשת.

 

לסיכום

סכומי ההשקעה הגבוהים והתהליך הבירוקרטי הכרוך בביצוע עסקאות רכישת דירה הופכים את עסקת רכישת הדירה לעסקה מורכבת ומאתגרת, אותה נוכל לעבור בהצלחה בעזרת עו"ד מקרקעין מומחה, היכול גם לחסוך לנו לא מעט כסף בעיקר באמצעות בדיקת מצבו המשפטי של הנכס ותכנון מס נכון.

עסקת רכישת דירה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא