חיפוש

טבעונים – כך תגוונו את הארוחות שלכם

טבעונים? רוצים להעניק לעצמכם ארוחה טובה, מגוונת וטעימה? המומחים של די אנד סי מציגים לכם כמה טיפים חשובים אשר יכולים לעזור לכם להכין את הארוחה המושלמת והטובה ביותר.

טבעונים? יש בפניכם שפע של אפשרויות

בעשור האחרון ניתן לראות כיצד יותר ויותר ישראלים פונים אל המקום הטבעוני, וזאת לאור העובדה כי הם רוצים להפסיק לצרוך בשר כמו גם לנהוג באורח חיים בריא ואקולוגי לסביבה. לכן, אנו עדים לכך שבשנים האחרונות ניתן למצוא ברחבי הרשת לא מעט מתכונים איכותיים אשר יכולים לגוון את האוכל, כמו גם להעניק אפשרות לחוות חווית "בשרים" אמיתית – מבלי לוותר על הטעם והאיכות.

ארוכת ירקות
ארוכת ירקות

גיוון ארוחה טבעונית בקלות ובמהירות – באמצעות גריל מקצועי

אם אתם רוצים לגוון את הארוחה שלכם, חשוב לזכור כי כיום ישנם מוצרים רבים אשר נמכרים בסופר ואשר מאפשרים להכין ארוחות גדולות ומזינות, בהוצאה כספית נמוכה מאוד. בנוסף, אם אתם רוצים לגוון את הארוחה שלכם מומלץ מאוד לרכוש גריל גז איכותי מחברה אשר מתמחה בכך, כמו חברת די אנד סי. החברה, אשר חרטה על דגלה להעניק לקהל הלקוחות את הגרילים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק מאפשרת לכם לרכוש מגוון רחב של גרילים בהתאמה אישית לצרכים כמו גם לתקציב, ובכך לשדרג את הארוחה הטבעונית שלכם עוד יותר. למעשה, באמצעות הגרילים של החברה תוכלו לשלב בין מגוון רחב של ירקות כמו גם פטריות אשר אותן ניתן לצלות על הגריל, ובכך לשדרג את הארוחה לעין ערוך. בנוסף, ניתן לרכוש באמצעות האתר הרשמי של החברה מעשנת אשר תעניק לירקות שלכם כמו גם לחומרי הגלם כדוגמת קינואה, בורגול וכו' ארומה איכותית וטובה יותר, כאשר גם את המעשנות ניתן לרכוש במגוון רחב של מחירים בהתאמה אישית. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.bbq.co.il.

אופציות נוספות לשדרוג הארוחה

מעבר לרכישה של גריל מקצועי מומלץ גם להשתמש בתבלינים מהמזרח אשר יכולים להעניק לחומרי הגלם בוסט נוסף של טעם, כאשר גם רטבים כדוגמת סויה יכולים להשתלב נהדר בכל תבשיל. ע"פ המומחים של חברת די אנד סי, כיום ניתן להכין ארוחות בשריות לחלוטין מבלי צורך להשתמש בבשר – כמו לדוגמא בבורגר אשר נעשה כולו מורכב מעדשים שחורות, פטרוזיליה, עלי נענע, פטריות שמפניות וצ'ילי מתוק, כאשר יש להכניס את כל המרכיבים למעבד מזון עוצמתי ולאחר שהם הופכים לעיסה אחידה לטגן אותם על הגריל למשך מספר דקות, להוסיף חסה ולחם ללא גלוטן ובכך קיבלתם ארוחת גורמה אשר נראית ממש כמו במסעדה. תחליפי הבשר הרבים אשר מוצעים כיום לקהל הטבעוני ניתנים לרכישה כאמור במגוון רחב של סופרים כמו גם חנויות, ופרטים על כך ניתן למצוא ברחבי הרשת כמו גם בקבוצות ברשתות החברתיות.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסאדו
קייטרינג אסאדו לחתונות

מתחתנים בקרוב? רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת? כעת יש לכם את הדרך, והיא קלה מכפי שחשבתם. כל הפרטים – במאמר הבא. קייטרינג

קרא עוד »