חיפוש

מתאים לי – כך תתאימו את משקפי השמש ללבוש

מי שמבין עניין באופנה יודע שבחירה של משקפי שמש צריכה להיות חכמה ועניינית. שכן, זו צריכה להיות בחירה שמתאימה לכל מיני לוקים שונים. עובדה זו התגלתה לנו ממש לאחרונה, כשהבנו שמשקפי השמש שברשותנו לא תואמים לסגנון הלבוש שלנו. לכן, החלטנו לבדוק את העניין עם סטייליסטית מנוסה ולחזור עם כל התובנות בנושא. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתוכלו להתאים את משקפי השמש ללבוש שלכם.

 

אתם נוהגים ללבוש בעיקר בגדים בהירים? כך תתאימו את משקפי השמש ללבוש

החלטנו לחלק את סגנונות הלבוש הכלליים ל – 2:

  1. סגנון לבוש בהיר
  2. סגנון לבוש כהה

הסטייליסטית שלנו ציינה בפנינו שרבים בוחרים באחת מהאפשרויות הללו מבלי לשים לב בכלל. בשלב זה נציין בפניכם את הבחירה הנכונה של משקפי שמש בהתאם לסגנון לבוש בהיר. ההמלצה היא לבחור במשקפיים עם מסגרת בגוונים עדינים, למשל:

  • שמנת
  • חום בהיר
  • מנומר בגווני בז', אפור ולבן

ראוי לציין כי ניתן לשלב גם משקפיים עם מסגרת בצבע זהב, אך עדיף להימנע משילוב של משקפיים בצבע כסף שעשויים להביא למראה חיוור.

מישקפי שמש

אתם נוהגים ללבוש בעיקר בגדים כהים? כך תתאימו את משקפי השמש ללבוש

הידעת? יש לא מעט אנשים שבוחרים ללבוש באופן קבוע בגדים כהים מסיבות שונות. מי שנוהגים להתלבש כך, צריכים לבחור לעצמם משקפיים בגוונים כהים. לחץ כאן ותגלה את מגוון המשקפיים שמוצעים לסגנון זה. נציין בקצרה כי כאן הבחירה היא מגוונת מאוד. ניתן לבחור במשקפיים עם מסגרות בצורות שונות, כמו למשל, מסגרת מעוינים, מרובעים או עיני חתול. הכי חשוב שהבחירה תהיה מסגרת בצבע שחור או גוונים של חום כהה.

 

בחירה במשקפי שמש סטנדרטיות – הבחירה הטובה ביותר

אם יש לכם סגנון לבוש מיוחד וסגנוני שלא צוין לעיל, כדאי שתבחרו במסגרת פשוטה בעלת צבע אחיד. שכן, שילוב של צבעים שונים במסגרת עשוי להביא בסופו של דבר לקושי בהתאמת המסגרת אל הבגדים.

מישקפי שמש

הסתבכתם? כדאי שיהיו ברשותכם לפחות 3 דגמים שונים של משקפי שמש

אם אתם מרגישים שזוג אחד של משקפי שמש לא מספיק לכם, כדאי שתדעו שתמיד ניתן לבחור בכמה זוגות שונים. בחירה שכזו תאפשר לכם להתאים בכל פעם את המשקפיים אל הלוק הקיים. אנו ממליצים לבחור בזוגות בהתאם להנחיות הבאות:

  • זוג אחד צריך להיות בעל מסגרת פשוטה (עגולה או מרובעת) בצבע שחור
  • זוג אחד צריך להיות בעל מסגרת ייחודית (עיני חתול או מלבנים למשל) בגוון אחיד
  • זוג אחד צריך להיות בעל מסגרת מיוחדת בעלת גוונים רבים (כמו למשל מנומר)

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להתאים את משקפי השמש ללבוש שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם לבחור נכון. כך שנותר לכם רק ליישם ולהתלבש בהתאם.

מישקפי שמש

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא