חיפוש

כמה זמן מחזיקה הרמת גבות

כמו בכל דבר אחר בחיים, כאשר מדובר בטיפול יופי במיוחד, ישנם לא מעט משתנים המשפיעים על איכות הטיפול ומשך הזמן שתוצאותיו יחזיקו. בין אם מדובר באופן הטיפול ובמטפלת המבצעת אותו או באופן הטיפול בגבות לאחר ההרמה דבר אחד בטוח. גם לנו וגם למטפלת יש את האחריות לוודא שהרמת הגבות תישמר לאורך זמן. אז איך מתבצעת הרמת הגבות? וכיצד נוודא שהיא תישמר לאורך זמן? התורה כולה ממש כאן

 

כיצד מתבצעת הרמת גבות?

טיפול הרמת הגבות בארץ בפרט ובעולם ככלל בדרך כלל יתבצעו בשיטת הלמינציה, שהיא השיטה הטובה ביותר כיום לביצוע הרמת הגבות. את הרמת הגבות בשיטת הלמינציה נבצע בעזרת חומרים כימיים ייעודיים שמטרתם לקבע את הגבה שלנו במצבה המורם.

תחילה תסרק המטפלת את הגבות של המטופלת כלפי מעלה בדיוק מירבי ולאחר מכן תניח את החומרים הכימיים להרמה ותיתן להם לעשות את עבודתם למשך הזמן המתאים. לאחר מכן תנגב המטפלת את הגבות מהחומר הכימי ותמרח מרכך גבות ייעודי שיחזיר לגבות את הרכות הטבעית שלהן.

אם הטיפול והטיפוח לאחריו מתבצעים בצורה נכונה הטיפול עשוי להחזיק עד 8 שבועות ואילו אחד מהם יתבצע בצורה לא נכונה הטיפול יחזיק רק 4 שבועות ואף פחות. כדי להבין בדיוק כיצד עושים זאת נכון, ניקח כקו מנחה את הטיפולים של טויה שהם ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

 

הטיפול

אופן הטיפול עצמו הוא המהותי ביותר בכל הנוגע לטיפולי יופי ככלל והרמת הגבות בפרט. ישנם 2 דברים עיקריים שעשויים להשתבש במידה והמטפלת אותה בחרנו איננה מקצועית דיה או שהיא אינה משתמשת בחומרים הנכונים לביצוע ההרמה.

 

שימוש בחומרים נכונים

החומרים לביצוע ההרמה חשובים לא פחות ממקצועיותה של המטפלת להרמת הגבות ולמעשה, יש שיגידו כי החומרים עצמם חשובים כמעט יותר מהמטפלת עצמה. במידה והמטפלת תבחר בחומרים חלשים מידי, הטיפול לא יחזיק לאורך זמן והוא אפילו עלול להציג תוצאות מינוריות כבר מהרגע הראשון. לכן, חשוב מאוד שתבדקו גם את החומר המשמש להרמה וגם את המטפלת עצמה.

 

שמירה על הזמנים

הזמנים גם הם קריטיים בעת ביצוע הרמת הגבות ובמיוחד בכל הנוגע בשמירה על התוצאה לטווח הרחוק. במידה והחומרים הושארו מעט מידי זמן על הגבה, ההרמה גם היא תהיה מינורית ותוצאותיה לא יחזיקו זמן רב. אך במידה והושארו זמן רב מידי הגבות עלולות להיראות מתולתלות ומקורזלות ולכן הזמנים בטיפול קריטיים במיוחד.

 

הטיפוח

הטיפוח שלאחר ההרמה הוא מרכיב מאוד חשוב גם הוא במשך הזמן בו התוצאה תישמר. במידה ולא נטפח את הגבות שלנו לאחר ההרמה הגבות עלולות להינזק ותוצאות ההרמה יחד איתן. הנה 2 כללים חשובים לשמירה על הגבה ותוצאות ההרמה לאחר הרמת הגבות.

 

שמירה על גבות יבשות ב48 שעות הראשונות

לאחר ההרמה החומרים הכימיים עדיין עובדים קשה על מנת לקבע את הגבה במצבה החדש והמורם. במידה ולא נשמור על הגבות יבשות לחלוטין ( גם מאדים או כל לחות אחרת העלולה להרטיב את הגבה) החומרים הכימיים עלולים להפסיק את פעילותם ובמקרה הטוב הרמת הגבות לא תחזיק הרבה זמן אך במקרה הרע התוצאות עלולות להתבטל לחלוטין.

 

שמירה על גבות מטופחות

כדי לוודא שהגבות שלנו מקבלות בחזרה את הרוך הטבעי שלהן, אחרי שחומרי הרמת הגבות ייבשו אותן חשוב מאוד שנזין את הגבות בשמן או מרכך גבות ייעודי כמה פעמים ביום. סרקו את הגבות בעזרת מסרק גבות נקי וטפטפו מעט מרכך או שמן על הגבה וסרקו את החומר לתוך הגבה. זה ישמור על תוצאות ההרמה וגם על הגבות הרגישות שלכם.

גבות

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא