חיפוש

כמה עולה הופעה של אמן חושים?

אחד מהדברים שתצטרכו להתמודד איתם בארגון של אירוע, הוא שמירה על מגבלת התקציב המיועד לו. בכדי לעשות זאת, עליכם לדעת את המחיר של כל שירות ומוצר שתזמינו לאירוע שלכם. בכתבה שלפניכם תמצאו הסבר קצר על הופעות של אמני חושים, מה המחירים המקובלים להופעות אלה וממה מורכבים המחירים האלה. 

 

אמני חושים בארץ ובעולם, הסבר קצר

אמני חושים הם בדרנים שהחלו להיות פופולאריים בתחילת שנות האלפיים. הפופולריות שלהם עלתה בצורה משמעותית הודות למספר תוכניות טלוויזיה עתירות רייטינג, שהציגו אמני חושים מפורסמים ואת היכולות שלהם שנראות בלתי אפשריות.

אמני חושים מתבססים על שיטות של פסיכולוגיה ופרפסיכולוגיה בכדי לבצע תרגילים כמו קריאת מחשבות. הם מתבססים גם על מחקרים פסיכולוגים בתחומים אלה שנערכו בארצות הברית בשנות השלושים ובתחילת שנות הארבעים על ידי הצבא וגורמי ביטחון שונים. כיום, ישנם אמני חושים מפורסמים יותר ופחות בכל העולם וגם בישראל.

 

מה כוללת הופעה של אמן חושים מקצועי ואיכותי?

הופעה של אמן חושים תכלול הצגה של מגוון רחב של יכולות שנראות בלתי אפשריות וכאלה שדורשות כוחות על טבעיים. יכולות כמו קריאת מחשבות, חיזוי של העתיד, שתילת מחשבות אצל אנשים מהקהל ואפילו שליטה על הפעולות ועל החוויה החושית של המשתתפים.

אמן החושים יפתח את ההופעה בהיכרות קצרה בינו לבין הקהל, ולאחר מכן הוא יתחיל בהצגת היכולות שלו תוך כדי שהוא מפעיל את הצופים. בדרך כלל, החלק המרשים ביותר של ההופעה יישמר לסיום, בכדי להעניק לקהל תחושת תדהמה ולהשאיר אותם עם טעם טוב.

 

כמה עולה הופעה של אמן חושים?

מחירה של הופעת אמן חושים משתנה בהתאם לגורמים רבים. חלק מאמני החושים מעדיפים לתמחר את עצמם בצורה אחידה לפי סוגי הופעות וכמות הקהל. אחרים מעדיפים לתמחר כל הופעה בצורה אישית בהתאם לנסיבות השונות שלה.

לדוגמא במקרה של אמן החושים רון גליקסמן – מחירים של הופעות ייקבעו לפי כל הופעה בהתאם לתנאים שלה. באופן כללי ניתן להגיד כי 3,000 עד 4,000 שקל זהו המחיר הממוצע להופעה מסוג זה.

 

איך לבחור אמן חושים להופעה באירוע?

אם אתם מחפשים אמן חושים לאירוע שאתם מארגנים, כדאי שתבחרו באחד שיש לו ניסיון רב ושאתם יודעים שיש לו קהל רחב של לקוחות מרוצים. הדרך הטובה ביותר לבחור את אמן החושים שיופיע באירוע שלכם היא על ידי צפייה בו מופיע באירוע אחר.

 

מחירים של הופעות של אמני חושים – סיכום

אמני חושים הם בדרנים שמשתמשים בכלים פסיכולוגיים ופרפסיכולוגיים בכדי להציג לקהל יכולות שנראות על טבעיות בצורה מבדרת ומהנה. צורת בידור זאת נהפכה לפופולארית בעקבות מספר תוכניות טלוויזיה שבהן צפו עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם. תמחור של הופעה של אמן חושים יכולה להיעשות בצורה קבועה או לפי כל הופעה בנפרד.

מופע אמן חושים

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא