חיפוש

כמה תעלה לכם פינת אוכל מעוצבת לבית

פינת אוכל מעוצבת נחשבת לריהוט קלאסי שחייב להיות בכל בית.

כידוע, כל קנייה של פינת אוכל מעוצבת, גוררת אחריה רכישה של רהיטים נוספים שמאפשרים לעצב את החלל שנמצא סביב הפינה באופן המתאים ביותר.

כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים סכומי עתק על פינת אוכל, ריכזנו עבורכם את ממוצע המחירים של פינות האוכל שונות.

כך תוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם בסופו של דבר.

 

  1. עלות של שולחן פינת אוכל עגולה מוזהבת

מחפשים פינת אוכל עגולה שתקנה לבית שלכם מראה יוקרתי כמו בבית מלון מפואר? נכון שמדובר בפינת אוכל שעשויה מנירוסטה מוזהבת, אבל אין זה אומר שאתם צריכים להוציא הון בשביל שתהיה לכם אחת כזו בבית. מחירה של פינה מסוג זה צפוי לנוע בין 4,600 ₪ ל- 5,000 ₪. מחיר יוקרתי כיאה לפינת יוקרתית.

 

  1. עלות של שולחן פינת אוכל מוארך מנירוסטה

מדובר בשולחן פינת אוכל מוארך מנירוסטה בעלי רגליים בעיצוב ייחודי בצבע זהב. כן, אתם לא טועים, זוהי פינת אוכל נוספת שתגרום לכם להרגיש בכל פעם מחדש שאתם מתארחים במלון 5 כוכבים באירופה. אבל אתם לא צריכים לשלם ביורו בשביל שתהיה לכם פינה מעוצבת וייחודית שכזו ואתם גם לא צריכים להחתים דרכון בשביל לחפש אותה בחנות של פינות אוכל מעוצבות בחו"ל פשוט כי תוכלו למצוא אותה בקלות בארץ במחיר שנע סביב ה- 5,000 ₪.

 

  1. עלות של שולחן פינת אוכל עגול עם רגליים עגולות

אם אתם אנשים שלא מתפשרים על עיצוב, פינת האוכל הזו מתאימה לכם כמו כפפה ליד. היא תגרום לכם להרגיש לרגע בבית קפה צרפתי שמשקיף על הלובר. גם כאן, אין צורך בהחתמת דרכון, אתם יכולים פשוט לבחור את הפינה היוקרתית הזו די בקלות ולשלם עבורה סביב ה- 4,900 ₪. שימו לב שמדובר בפינה יוקרתית מאוד שדורשת התאמה עיצובית של הריהוט שנמצא מסביבה. כך שאם יש לכם שטיח או ווילון שנמצא בקרבת מקום, כדאי לבחון שהם תואמים לפינת האוכל הזו. במקרה ולא, אל דאגה, זו ההזדמנות שלכם לשדרג גם אותם.

 

  1. עלות של שולחן אוכל מנירוסטה עם רגלי 4

מדובר בשולחן מרשים ביותר שהזכיר לנו באופן אישי את שולחנות האוכל היוקרתיים שרואים בדרך כלל בסרטי דרמה של משפחות מלוכה באנגליה. רגלי ה-X המוזהבות של השולחן מקנות לו מראה ייחודי ומלכותי, מראה שלא תוכלו למצוא בשום פינת אוכל אחרת. והמחיר? שולחן זה צפוי לעלות בסביבות 4,900 ₪ והמחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל.  שימו

 

לסיכום

אלו היו המחירים של פינות האוכל המעוצבות לבית שאתם חייבים להכיר. עכשיו, כשאתם יודעים מהו טווח המחירים ההגיוני בתחום פינות האוכל, אתם יכולים לצאת אל מסע הקניות שישנה את מראה הבית שלכם מקצה לקצה ויגרוף שלל מחמאות מהאורחים.

שולחן וכיסאות

 

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
צנרת
מתי יש להחליף צנרת בדירה?

כמו תשתיות אחרות בביתנו ובמשרד, לעיתים גם התשתית של האינסטלציה מתבלה ומתקלקלת, נסדקת ונשברת. רגע לפני ביצוע תיקון נקודתי באינסטלציה, האם בדקתם שלא מדובר בפלסטר

קרא עוד »
כיצד לבחור גריל גז

תקופת החגים עומדת בפתח, אתם מתכננים להזמין את המשפחה לארוחת על האש שנותנת מענה לכולם, אם החלטתם שתפעול גריל על פחמים דורש יותר מדי אנרגיה

קרא עוד »