חיפוש

4 מעשים שכדאי להמנע בזמן נסיעה ברכב

נסיעה נועדה להגיע ממקום למקום, אך אנשים לעיתים מנצלים אותה לטובת דברים אחרים.

הנה כמה דברים שפשוט כדאי להימנע מהם במהלך נסיעה

נסיעה ברכב יכולה להיות חוויה בפני עצמה כאשר נוסעים כמה חברים ושומעים מוזיקה בקולי קולות או דווקא חוויה מעייפת עבור אלו אשר יוצאים מוקדם בבוקר ועומדים בפקקים של המרכז. חוץ מהאם אתם נהנים בנסיעה או לא, למה שאתם עושים במהלך הנסיעה יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת על הרישיון שלכם ואפילו על הכסף שלכם. הנה כמה דברים שפשוט כדאי להימנע מהם במהלך נסיעה ברכב.

 

התעסקות בטלפון

כולנו, או לפחות רובנו, חוטאים בהתעסקות בטלפון במהלך הנסיעה לצורך שליחת הודעות טקסט, בדיקת המצב בוואטסאפ או אפילו שיטוט באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות. לעיתים נראה כי דברים שקורים בטלפון הם דחופים מאוד אך בפועל, הכול יכול להמתין. מבחינת רווח מול הפסד, אמנם אתם רוצים לדעת עכשיו מה שלחו לכם, אך בפועל, באם יתפסו אתכם מתעסקים בטלפון תוך כדי הנהיגה אתם בהחלט צפויים לקבל קנס כבד או אפילו נקודות.

 

אכילה ושתייה

לא רק הטלפון הוא מסיח דעת עקשן שגורמים לנו להפסיק להתרכז בנהיגה, גם אכילה ושתייה תוך כדי הנסיעה יכולות להיות מאוד מסוכנות. אנשים רבים המתעוררים מוקדם מרגישים בנוח לשתות קפה תוך כדי הנהיגה לקראת הבוקר, או אפילו מנצלים את הזמן במהלך היום לארוחת צהריים על הדרך. פעולות אלו אמנם פיזיולוגיות ומנצלות את הזמן, אך בפועל הן מסיחות את הדעת שלכם ואפילו לא חוקיות. באם אתם לא בטוחים מה מותר ומה אסור מומלץ שתתייעצו עם אנשי מקצוע כמו https://fclaw.co.il.

 

שיחות חשובות

אמנם לדבר בטלפון עם דיבורית תוך כדי הנהיגה זה דבר חוקי אך לא מומלץ לבצע שיחות חשובות וקריטיות תוך כדי הנהיגה. עצבים ודאגה הם רגשות אשר יכולים להשפיע מאוד על אופן הנהיגה שלכם ולסכן אתכם או את השותפים שלכם לנסיעה ולכביש. דחו שיחות חשובות לשעה שתהיו במקום סטטי ונוח, ולא במהלך הנסיעה כאשר כדאי שתתרכזו בדרך ולא בשיחה.

 

איפור והתארגנות

אנשים באופן כללי לא כל כך אוהבים לאחר או להגיע לא מאורגנים ועל כן הרבה פעמים תוכלו לראות בכביש אנשים שמתאפרים או מבצעים התארגנויות כאלה ואחרות. כל אלו לא חוקיים כמובן בשל כך שהם מונעים מהנהגים להתרכז בנסיעה ומסיחים את דעתם על ההתארגנות או האיפור. למרות שאתם מאחרים, הנסיעה היא לא הזמן לסגור קצוות מסוג זה אלא להתרכז בכביש!

באופן כללי במהלך הנסיעה הכי חשוב להתרכז בכביש וברכב על מנת להימנע מקנסות, אך גם מפגיעה בחיי אדם או רכוש. הימנעו מהתעסקות בטלפון או בכל דבר אחר כדוגמת אוכל, שתייה ואיפור. הנסיעה היא לצרכי הגעה ליעד אחר בטוחים ושלמים, והתעלמות ממטרה זאת עשויה לפגוע בכם… שמרו על עצמכם!

 

הגה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא