חיפוש

האם כדאי לרכוש ארונות אמבטיה במבצע?

ארונות אמבטיה הם מוצר צריכה בסיסי. הם משמשים כמקום לשים בו את כל הדברים הנחוצים לאמבטיה, כגון מגבות, סבון, וכדומה.

עם זאת, המחיר שלהם לא זול, ולפעמים אנו מתפתים לקנות ארונות אמבטיה רק בגלל שהם במבצע.

לכן, ערכנו עבורכם רשימה עם כל הדגשים אליהם צריך לשים לב לפני שקונים ארון אמבטיה במבצע.

דגשים אלה יסייעו לכם להבין האם הקנייה כדאית ומשתלמת.

 

מחיר

מבצעים על מוצרים בעצם אומרים שהמחיר של אותם המוצרים יורד. עם זאת, יש לבדוק עד כמה המחיר ירד, והאם זה משתלם לכם. ראשית, אל תתפתו לשמע המילה "מבצע", ובידקו כמה אחוזי הנחה יש על המוצר. שנית, עירכו בדיקה קצרה וודאו שהמחיר באמת ירד. עסקים רבים מעלים את מחיר המוצרים לתקופה קצרה, ואז מורידים את המחיר חזרה כדי שיוכלו לקרוא לזה מבצע. בפועל, המחיר הוא המחיר הרגיל שהייתם משלמים עבור המוצר, רק עם הכותרת "מבצע".

 

צורך

בהנחה שצרכנים רוכשים מוצרים בהתאם לצורך האמיתי שלהם במוצרים, אין היגיון בלעשות מבצע משום שהצורך של הלקוחות לא השתנה. במציאות, זה לא בדיוק ככה. בעלי עסקים ורשתות השיווק מפתים צרכנים באמצעות המילה מבצע, ואלה קונים מוצרים שהם לא באמת זקוקים להם. לכן, טרם קניית מוצר כלשהו, ובייחוד ארונות אמבטיה, יש לוודא שיש לכם צורך אמיתי בדבר, ולא להתפתות.

 

עמידות למים

ארונות אמבטיה ממוקמים, איך לא, באמבטיה. האמבטיה היא מקום לח, ולכן יש לבחור בארונות עמידים למים. הסוג הראשון של ארונות, והמומלץ יותר, הוא ארונות העשויים מעץ סנדוויץ'. עץ זה עמיד במיוחד ללחות ולמים, ואינו מתנפח כפי שקורה לעיתים בארונות הממוקמים בחדרי אמבטיה. הסוג השני של הארונות הוא ארונות מעץ מלא שעברו טיפול מתאים. עץ מלא אינו עמיד למים, אך אם עבר הליך של צביעת תנור בהתזה, עמידותו למים אינה מוטלת בספק.

 

אחריות

כאמור, ארונות אמבטיה ממוקמים בחדרי אמבטיה, בהם לעיתים שוררת לחות גבוהה. נזקים טיפוסיים הנגרמים לארונות אמבטיה הם לאו דווקא נקים מכניים, אלא התנפחות בעקבות חשיפה למים. לכן, עניין האחריות הוא משמעותי במיוחד. אם נתקלתם בארון אמבטיה במבצע, חשוב שתבדקו את האותיות הקטנות, ותוודאו שמוענקת לכם אחריות בהיקף מספק.

 

עיצוב

נדגיש שוב שלא כדאי להתפתות לקנות ארון אמבטיה רק משום שהוא במבצע, משום שהארון חייב להתאים לקו העיצובי בחדר האמבטיה. לרוב, חדרי אמבטיה מתאפיינים בקו עיצובי ברור ומובהק, ולכן ארונות האמבטיה חייבים להתאים אליו במדויק. לכן, טרם קניית ארון אמבטיה, ובמיוחד אם הוא במבצע, ודאו שהוא אכן מתאים לקו העיצובי בחדר האמבטיה שלכם.

 

סיכום

הנושא של ארונות אמבטיה במבצע הוא נושא מטעה. ככלל, יש לחשוב פעמיים לפני שקונים מוצרים במבצע, ובמיוחד כאשר מדובר בארונות אמבטיה. לכן, אין להפתות לקנות ארונות אמבטיה במבצע לפני שבודקים את כל הפרמטרים הרלוונטיים. בידקו את נושא האחריות שניתנת לכם, ואל תקנו ארון אמבטיה אם אינו עמיד למים או אם אינו מתאים לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה. יתר על כן, ודאו שהמחיר באמת ירד, ושיש לכם צורך אמיתי בארון אמבטיה.

 

חדר מעוצב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטה זוגית
איך לבחור מיטה זוגית?

בחירת מיטה זוגית היא לא עניין פשוט כמו שזה נשמע – הליכה לחנות, קניית מיטה שקולעת לטעם שלנו וזהו. במאמר הבא נסביר מדוע בחירת מיטה

קרא עוד »
טבלאות שנאי
מה הם שולחנות טרנספורמר?

כיום תחומי עיצוב הבית ורכישת הרהיטים מתקדמים לכיוון ניצול מקסימלי של משאבים, חללים זורמים המתחברים ללא הפרדה בין פינות האוכל לסלון ורהיטים מודולרים. שולחנות טרנספורמר

קרא עוד »