חיפוש

מגן הוקרה זכוכית או מתכת? ראש בראש – יצאנו לבדוק

בעוד אתם מחפשים בנרות איזו מתנה להביא לכבוד החג הקרוב או היומולדת של המנהל, אנחנו כבר פתרנו את הבעיה בשבילכם.

מגני הוקרה הם אחת המתנות הפופולריות ביותר שניתן להביא על מנת להביע הערכה וחיבה כלפי אדם, ואין ספק כי בישראל סגנון זה כבר תפס מזמן.

כל אשר נותר לכם הוא לבחור את העיצוב המושלם למגן ההוקרה שבחרתם על מנת שיתאים לאישיותו של בעל השמחה.

במידה ובחרתם להעניק מגן הוקרה במתנה ליקרים לכם, ואינכם יודעים כיצד לבחור את בסיס העיצוב של המגן – הגעתם למקום הנכון. לשני הסגנונות יתרונות ברורים והינם מתאימים למגוון רחב של אנשים, להם ניתן להעניק את המתנה. חשוב לציין כי למרות ההבדלים בין שני הסוגים, אין ספק כי מדובר במתנה מרגשת, אשר עצם נכונותכם להעניקה זה כבר דיי והותר.

 

מגן הוקרה ממתכת

מגן הוקרה ממתכת זוהי הבחירה הקלאסית והמוכרת ביותר, כאשר היא מזכירה בעיצובה מגני הוקרה המוענקים כפרסים לאורך ההיסטוריה ועד היום. הקלאסיות שבמגן הוקרה ממתכת משרתת נאמנה את המטרה של המתנה, ומשווה לה מראה של פרס יוקרתי. מגני הוקרה ממתכת נוטים להיות זולים ומגוונים יותר מאלו העשויים מזכוכית, שכן ניתן לעצבם ביד חופשית ובקלות. מגן הוקרה ממתכת מתאים לכל אדם, ובנוסף טומן בחובו יתרון רב בשל משקלו ואי שבירותו.

 

מגן הוקרה מזכוכית

מגן הוקרה מזכוכית הוא לרוב יקר יותר ממגן הוקרה ממתכת, וזו לאור העובדה שהוא עדין מאד ובעל מראה יוקרתי. מגן מסוג זה מתאים יותר למשרדים, ומוענק לרוב לאנשים איתם אתם בקשר רשמי, כגון קולגות מעבודה, מנהלים, ספקים ולקוחות פרטיים. מגן זכוכית מאפשר חריטה במגוון רחב של צורות, כדוגמת תלת ממד אשר מתאפשר אך ורק באובייקטים שקופים, ואינו בא לידי ביטוי במגן הוקרה ממתכת. עם זאת, חיסרון בולט במגן הוקרה מזכוכית הוא העובדה כי מגן זה נוטה להתלכלך בקלות, הן מידיים הנוגעות בו, והן מאבק הנראה בבירור על הזכוכית עצמה, לכן אם ברצונכם להעניק מגן הוקרה מזכוכית לאדם העובד במקום בעל סיכויי לכלוך גבוהים כגון מפעל או חקלאות, נמליץ לשקול שנית עיצוב זה.

 

עיצוב אישי

בין אם אתם בוחרים לעצב מגן הוקרה מזכוכית או ממתכת, חשוב שתחשבו לפני כן על הכיתוב והרעיון העומד מאחורי המתנה. מגן הוקרה זוהי מתנה אישית אשר אמורה לשקף לאדם המקבל אותה את הטוב שאתם רואים בו, ואת הערכתכם הכנה. במידה והינכם מתלבטים כיצד להביא זאת לידי ביטוי, ניתן למצוא שלל רעיונות באינטרנט, אשר אותם תוכלו לשלב עם מרכיבי האישיות הספציפיים של מקבל מתנה. אנו מאמינים כי ככל שתהפכו מתנה זאת לאישית יותר, כך תגדל חשיבותה וערכה אצל המקבל המאושר.

 

מדליות

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא