חיפוש

מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים

לרוב, נבחר להחליף את המנעול בדלת הכניסה שלנו במקרי חירום בלבד – כשאיבדנו את המפתחות, כשנתקענו מחוץ לדלת נעולה או במקרה שהמנעול שלנו נפרץ. במאמר הבא נסביר מדוע כדי לשדרג את המנעול שלנו אחת לכמה שנים ומדוע זה כל כך חשוב. בניגוד למה שרובנו נוטים לחשוב, החלפת המנעול מומלצת גם במקרים שאינם מקרי קיצון – החלפת המנעול חשובה ומהווה פתרון מצוין עבור בעיות שעלולות לבוא בעתיד, כששוחקים מנעול ישן במשך כמה שנים טובות. במאמר הבא נסביר מדוע זה כל כך חשוב ואילו בעיות תוכלו למנוע כשתבחרו להחליף ולהשתדרג במנעול חדש, חזק ויעיל לאורך זמן.

 

החלפת מנעול שנשחק

מעבר לעובדה שמנעול שחוק אינו בטיחותי ומגביר את הסיכוי לפריצות – מנעול שחוק יכול גם להרוס את המפתח שבידכם, ואף להציב אתכם בסיטואציה בה המפתח נתקע בתוך המנעול, ואתכם תקועים מחוץ לדלת הבית.

לרוב, אנשים מחליפים את המנעול במקרי קיצון בלבד – לאחר מעבר דירה, כשצרור המפתחות הולך לאיבוד או במקרה של חשש לפריצה. אך כדאי שתדעו, החלפת המנעול היא פעולה מומלצת אחת לכמה שנים ולא רק בעזיבת הדירה – לרוב, לא תחושו שהמנעול נשחק, לכן מוטב שתמנעו את התקלה מבעוד מועד ותשדרגו את המנעול למנעול חדש עם מערכת נעילה חדשה.

 

החלפת מנעול חורק

רבים מאיתנו לא ירימו טלפון למנעולן מיד כשישמעו את רעש החריקה של המנעול, אך חשוב שנדע כי רעש החריקה למעשה סימן לבלאי שקיים במערכת הנעילה שלכם. גם אם נשים את הרעשים החורקניים בצד, מדובר בבלאי שעלול לגרום למערכת הנעילה שלכם להתקלקל לגמרי, כך ביום אחד בהיר כשתרצו לפתוח את הדלת תמצאו את עצמכם תקועים מחוצה לה, או גרוע מכך – המפתח יישבר ויישאר בחציו בתוך המנעול.

על מנת למנוע את הצרה, הזמינו מנעולן עכשיו ותקנו את הבעיה מבעוד מועד, כך תחסכו כסף על התיקון היקר וגם תשדרגו את עצמכם במערכת נעילה חדשה ויעילה יותר, וחשוב מכל – שקטה.

 

תחושת ביטחון

מטבע הדברים, מנעול ישן אינו יעיל כמו מנעול חדש – מה שפוגם בתחושת הביטחון של יושבי הבית. הסיכוי שמנעול ישן יעמוד בפני ניסיון פריצה בהחלט נמוך בהרבה מאשר מנעול בעל מערכת נעילה חדשנית וחזקה – מנעול חדש יגרום לכם להרגיש הרבה יותר בטוחים ואכן יגן עליכם מפני פריצות – לכן מוטב לשים דגש על תחושת הביטחון שלכם בתוך המקום לו אתם קוראים בית.

לסיכום, החלפת המנעול הינה פעולה חשובה, ומוטב שתמנעו את התקלות שפירטנו כאן מבעוד מועד – כפי שהייתם נוהגים בכל בלאי שהיה קורה בין קירות ביתכם, הרי שדלת הכניסה אינה פחות חשובה מכל מקום אחר בבית שלכם.

 

מנעולן

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סדין
אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות

קרא עוד »