חיפוש

ההתלבטות בשיאה – מה ההבדלים בין גרילי הגז השונים?

היכרות עם המפרט הטכני שמאפיין גריל גז טוב היא תנאי לבחירת הדגם המתאים.

במאמר הבא נציג את ההבדלים הבולטים בין סוגים שונים של גרילים ונבין איך מקבלים החלטה נכונה.

כל מי שמבין כיום את היתרונות של גריל גז מגיע מהר מאוד לשלב שבו הוא חש בלבול בגלל היצע הדגמים. למרות שהיצע גדול של דגמים אמור לעזור לקבל החלטה נכונה ולהתמקד בגריל גז רלוונטי, הוא עלול לבלבל את מי שלא בקיא בתחום או מכיר אותו מקרוב. לכן, הפתרון הכי טוב הוא להתמקד במפרט הטכני ובנתונים האובייקטיביים שמפורסמים על ידי יצרני הגרילים.

 

מה לומדים מהמפרט הטכני של גריל גז?

כל ההבדלים בין גרילי הגז השונים אמורים לקבל ביטוי ברור בתוך המפרט הטכני שמפורסם על ידי היצרן. באופן כללי, המפרט הטכני הוא זה שמאפשר להתרשם מהביצועים של הגריל, ממידת ההתאמה שלו לאופי השימוש ומהעמידות שלו בטווח הקצר והארוך. בשולי הדברים, המפרט הטני אמור גם להתכתב עם המחיר המבוקש עבור הגריל.

 

נתונים חשובים של המפרט הטכני

יש כמה נתונים בתוך המפרט הטכני שבהם כדאי להתמקד אם רוצים להפיק את המקסימום מגריל הגז הנבחר. ראשית, צריך לבדוק את המבער. זה החלק הכי חשוב בגריל ומה שבעצם קובע מה תהיה התוצאה של צליית הבשר. בפועל, ההבדלים העיקריים הם בין מבערים יצוקים, מבערי פח ומבערי נירוסטה.

הגריל הכי טוב וגם הכי יקר מגיע עם מבער נירוסטה. זהו מבער עמיד שמצליח לייצר אש טובה, אך הוא עולה קצת יותר מהמתחרים. בנוסף, אפשר למדוד מראש את צריכת הגז של הגריל באמצעות מונחי BTU – יחידה שמודדת הספק. עם זאת, כדאי לדעת שנתון גבוה של BTU לא בהכרח מעיד על רמת חום גבוהה יותר אלא על צריכת גז גבוהה יותר.

 

מהי האמבטיה של הגריל?

ההבדלים בין גרילי הגז השונים עשויים לבוא לידי ביטוי גם במה שמכונה בעגה המקצועית "אמבטיה". כאן החומר העדיף שמעניק עמידות רבה לאורך זמן הוא שוב פעם האלומיניום, כאשר הערך המוסף הוא מניעת חלודה וחיסכון באנרגיה.

 

לא לשכוח את רשתות הצלייה

רשת הצלייה היא זו שמתווכת בין הגריל שלכם לבין הבשר, העוף, הדג או הירקות. לכן כדאי לכם להתמקד ברשתות הצלייה כאשר אתם משווים בין סוגים שונים של גרילים ולנסות לבדוק מה מאפיין כל אחת מהן.

הכי חשוב לבחור רשת צלייה מאסיבית ולכן הדגמים המועדפים הם של גרילי גז עם רשת ברזל יצוק. לחילופין, אפשר לחסוך קצת בהוצאות עם רשת צלייה מאלומיניום – אבל חשוב לבדוק מה האיכות שלה. בכל מקרה של דילמה או התלבטות, ניתן גם להתייעץ עם בעלי מקצוע ולשמוע על גריל גז מומלץ מחברים, קרובים ובני משפחה.

 

שיפודים ותפוחי אדמה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא