חיפוש

מה הם שולחנות טרנספורמר?

כיום תחומי עיצוב הבית ורכישת הרהיטים מתקדמים לכיוון ניצול מקסימלי של משאבים, חללים זורמים המתחברים ללא הפרדה בין פינות האוכל לסלון ורהיטים מודולרים. שולחנות טרנספורמר הם בדיוק מה שאתם מחפשים לבית שלכם, והם עונים על דרישות העיצוב המינימליסטי, המודולריות וההתאמה לחללים השונים. 

 

מה הם שולחנות טרנספורמר?

שולחנו טרנספורמר, כשמם, הם שולחנות הניתנים לשינוי. שולחנות מודולריים אלה בעלי רגליים מתכווננות הניתנות להגבהה/ הנמכה לפי הצורך ובעלי כנפיים הנועדו לשנות את גודל השולחן וניתנות לפתיחה או לסגירה.

שולחן אחד יכול לשמש גם כשולחן סלון, כאשר הוא בגרסתו הקטנה והנמוכה וגם כשולחן אוכל כאשר הוא בגרסתו הגדולה והגבוהה. כמובן, ניתן לשחק בגודל ובגובה כרצונכם, ללא תלות זה בזה כך שהשולחן יתאים לאירוח מספר חברים או לארוחת ערב זוגית אינטימית.

 

התאמה למרחב

שולחנות טרנספורמר מומלצים במיוחד לדירות קטנות אך לא רק. ישנם בתים גדולים בהם המרחב של פינת האוכל אינו מופרד באופן ברור ממרחב הסלון ושולחנות הטרנספורמר מיועדים בדיוק לכך. שולחנות הטרנספורמר ניתנים להזזה ולשינוי בקלות ויכולים לשמש בדיוק למרחב הזה, המעורבב. ניתן להצמיד אותם לקיר, ליצור מהם שולחן בגבהים ובגדלים שונים ולהתאים אותם לכל צורך שלכם במרחב.

 

עמידות

שולחנות טרנספורמר אצל לילך רהיטים מצויידים בגלגלי פלסטיק שמסייעים בשינועם בחלל ומונעים שריטות של הרצפה. גם משטח השולחן עצמו מוגן בפני שריטות על ידי טכנולוגיה חדשנית המגנה גם על משטחי שולחן בצבעים בהירים. החלקים הנפתחים בשולחנות הטרנספורמר יציבים במיוחד ונתמכים הן על ידי רגלי השולחן והן על ידי לוחות עץ פנימיים  או מגנטים חזקים המייצבים ומחזקים אותם. כל חלקי השולחן מחופים בפרופילים או קנטים למראה גימור מושלם והגנה על השולחן לאורך זמן.

 

עיצוב

שולחנות הטרנספורמר מגיעים בצורות ובצבעים שונים, להתאמה מקסימלית לטעמכם ולעיצוב הבית. הצבעים בהם מגיעים השולחנות הם צבעים סולידיים על מנת להתאים לכל עיצוב ולא להגביל את המשך איבזור הבית. הצבעים לעתים משולבים במרקמים שונים כמו אפור מנוקד בשחור וניתן להזמין כל שולחן בכל צבע מפלטת הצבעים המוצעת.

צורות השולחנות הן עגול או מרובע אך ישנם שולחנות שמרובעים כשהם סגורים וכשהם נפתחים הם נפתחים לצורת עיגול מה שמוסיף עניין ועשוי להשתלב בחללים שונים ברחבי הבית. פלטות השולחן עשויות פלטות זכוכית או עץ כהה וצבועות בטכניקות שונות בצבעים המשתלבים בזרימת החלל.

 

פרקטיות

מעב לעיצוב הנוח ולעמידות המוצר, שולחנות טרנספורמר הם גם פתרון פרקטי לטווח ארוך. בין מעברי דירות עתידיות, שינויי עיצוב וגדילת המשפחה טוב שיש רהיט מודולרי, שיכול להשתנות בקלות לגודל ולגובה הרצוי, שצבעיו סולידיים ומתאימים כמעט לכל עיצוב ושיכול לשמש למגוון שימושים. במיוחד לזוגות צעירים או לדירות שותפים אך לא רק- שולחנות טרנספורמר הם פתרון נהדר, חזק, עמיד ויעיל שישמש אתכם לשנים רבות.

טבלאות שנאי

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטה זוגית
איך לבחור מיטה זוגית?

בחירת מיטה זוגית היא לא עניין פשוט כמו שזה נשמע – הליכה לחנות, קניית מיטה שקולעת לטעם שלנו וזהו. במאמר הבא נסביר מדוע בחירת מיטה

קרא עוד »