חיפוש

שירותי אחזקה – מה כלול בשירותי אחזקה? 

מה תוכלו לצפות מחברה המספקת שירותי אחזקה, ובאיזה מקרים נזדקק להם? האם שירותי אחזקה כוללים גם טיפול בניקיון יסודי? אילו פתרונות לניהול הנכס ניתן לקבל באמצעות שירותי אחזקה? אם אתם ועד של בניין מגורים גדול, או חברה גדולה היושבת בבניין משרדים שלם, ודאי נתקלתם מדי פעם בשאלה הנוגעת לאחזקת המבנה ושכירת חברת אחזקה.

יתכן שאתם אפילו שוכרים חברת אחזקה לטיפול בנכס שלכם ובצרכיו. בין אם הנושא חדש לכם ובין אם כבר יצא לכם להיתקל בו, חשוב לוודא שאתם יודעים מה אמור להיכלל בשירותי אחזקה. בדיוק לשם כך הכנו לכם מדריך יעיל וממצה, מטעם המומחים של מבריק בצ'יק שירותי אחזקה.

 

שירותי אחזקה – מה זה בעצם?

שירותי אחזקה מהווים שם חלופי לכל השירותים שאנחנו צריכים כדי לשמור על הבית שלנו, או על המבנה בו אנחנו עובדים, פרקטי, שמיש ותקין. זה יכול לכלול דברים יומיומיים כמו ניקיון שירותים וכיורים, דרך טיפולים קבועים כמו ניקוי שטיחים מקיר לקיר, תיקוני צבע או פוליש לרצפה, וכלה בבדיקות תקופתיות או תיקוני תקלות על ידי אנשי מקצוע, למשל בתשתיות חשמל, צנרת או חימום. כששוכרים חברת אחזקה, בעצם המטרה היא לסגור פינה של כל השירותים הנדרשים לתחזוקת המבנה במקום אחד.

 

שירותי אחזקה – למי זה חשוב במיוחד?

שירותי אחזקה חשובים במיוחד כאשר מדובר במבנה שבו יש ריבוי גדול של יחידות או נכסים. זה יכול להיות בניין משרדים, בניין דירות, מלון דירות וכו'. במבנים כאלה לרוב נמצא ריבוי שטחים ציבוריים, כך שגם אם כל משרד ודירה דואגים עצמאית לניקיון פנימי של החלל, הרי שאין להם יכולת, זמן או עניין לטפל במעליות, בחדרי מדרגות, בשירותים הציבוריים בבניין, בלובי או בקומות שירות אחרות כמו מועדון דיירים וחניון תת קרקעי.

מה עוד, שפעמים רבות אחזקת מבנים כאלה היא מורכבת, יקרה ומתישה יותר, וניהול עצמי של הדיירים או של המשתמשים ששוכרים את הנכסים, יהווה פתח לסכסוכים, מריבות ובמהירות רבה גם להזנחה. הדרך הטובה ביותר לשמור על ראש שקט בניהול הבית, ולחסוך זמן יקר, אנרגיה וכסף, היא לפנות לחברת אחזקה מנוסה ומומלצת, שתפתור את כל הבעיות האלה במקומכם.

 

האם שירותי אחזקה הם אופציה משתלמת?

לכאורה, אנחנו עלולים להירתע מההוצאה הכספית הכרוכה בשכירת חברת אחזקה, אך בפועל, זוהי הוצאה משתלמת ביותר בזכות החיסכון בכסף ובזמן אותו היא מאפשרת לדיירים ולוועד הבית.

 

מה נכלל בשירותי אחזקה?

שירותי אחזקה כוללים את כל הנדרש לצורך טיפול ותפעול תקין של המבנה, בהתאם לצרכים שבו. בהתאם לכך, למבנים שונים עשויים להיות צרכים שונים. חברות אחזקה שונות עשויות להתמחות בהיבטים שונים של ניהול המבנה, אבל ככלל, יכללו שירותי האחזקה שירותים של ניקיון האזורים הציבוריים במבנה (שירותים, חדרי מדרגות, לובי וכיו"ב), טיפול בניקיונות הנדרשים לעתים רחוקות יותר, וטיפול בתקלות – סתימות, בעיות בחיבורי החשמל, ועוד.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא