חיפוש

מה צריך לבדוק לפני שקונים מעשנה?

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שיוצאים לקנות מכשיר חשמלי כלשהו מבלי לבדוק את הפרטים הטכניים שלו לעומק. הדבר מוביל לא פעם לרכישות של מוצרים שאינם תואמים לצרכי הקונה. במדריך הנוכחי החלטנו לצאת ולבדוק מה חשוב לבחון לפני שקונים מעשנה. פגשנו את המומחים בתחום וחזרנו עם על הפרמטרים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם יוצאים לקנות לעצמכם משנה חדשה.

 

הסבר אודות אופן איסוף הנתונים

כידוע לכם, יצאנו לפגוש את המומחים בתחום הבשרים. חשוב לנו לציין בפניכם מה עומד מאחורי הבחירה הזו. מהמדריכים הקודמים שכתבנו בעבר, התברר לנו שכדי להביא את המסקנות הטובות ביותר בכל תחום שהוא – צריך לפנות אל המומחים. התשובה העניינית והנכונה ביותר מתחבאת אצלם.

כדי להשיג את המומחים במעשנה, גלשנו ברחבי הפייסבוק והגענו אל קבוצת קרניבורים שעושים שימוש במעשנות על בסיס קבוע. 5 מהם נרתמו לסייע לנו בכתיבת המדריך ואנו מודים להם על כך. הם ציינו בפנינו את 3 הפרמטרים שאתם חייבים לבחון לפני שאתם קונים מעשנה, הנה פירוט אודותיהם:

 

פרמטר מספר 1 – המותג

כשאתם קונים מעשנה, אתם צריכים לבדוק לאיזה מותג היא שייכת. יש מגוון רחב של מותגים, טובים יותר וטובים פחות שמשווקים מעשנות. המומחים בתחום ציינו שברגע שאתם יודעים איזה מותג הוא הנחשב ביותר בתחום, אתם יכולים להמשיך אל 2 הפרמטרים הנוספים בידיעה שהזזתם הצידה לא מעט מעשנות באיכות ירודה. נאמר לנו למשל שהמותג וובר נחשב לאחד המובילים בתחום, עניין שטרם בדקנו אותו לעומק.

 

פרמטר מספר 2 – האחריות

רכישה של מעשנה ללא אפשרות לקבל אחריות צריכה להעלות אצלכם תהייה בנוגע לאיכות המעשנה. מותג איכותי יציע לכם אחריות ללא תחרות. שכן, אם באמת מדובר במעשנה איכותית, המותג לא צריך לדאוג בנוגע לטיפולים או תיקונים שעשויים לקרות למכשיר, שכן, סביר להניח שמדובר בסיכוי נמוך ביותר שיהיה בהם צורך. לכן, חשוב מאוד שתבדקו שיש אחריות, לא משנה לכמה זמן, העיקר שיש כזו.

 

פרמטר מספר 3 – כיסוי

חשוב מאוד שתשימו לב שהמעשנה שלכם מגיעה עם כיסוי. שכן, אתם עשויים להשאיר אותה מחוץ לבית, באחת או יותר מהמקומות הבאים:

במרפסת

  • בגג
  • בחצר וכו'

אתם רוצים להיות בטוחים שהמעשנה שלכם תישמר ולא תיפגע מנזקי מזג האוויר השונים. לכן, חשוב מאוד שתבחנו שהמעשנה מגיעה עם כיסוי תואם. תימנעו מרכישה נפרדת של כיסוי, שכן, הוא עשוי להיות שונה בגודלו ולהביא לכך שלא יהיה איטום מלא של המעשנה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם יוצאים לקנות לעצמכם מעשנה חדשה. כעת, ידוע לכם שאתם צריכים לבחון את המותג, האחריות ואת הכיסוי של המעשנה. כך שנותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר, לקנות בשרים ולהזמין את החבר'ה. שיהיה בתיאבון!

מעשנה

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסאדו
קייטרינג אסאדו לחתונות

מתחתנים בקרוב? רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת? כעת יש לכם את הדרך, והיא קלה מכפי שחשבתם. כל הפרטים – במאמר הבא. קייטרינג

קרא עוד »