חיפוש

מס בארה"ב על נדל"ן ועסקאות

חוקי המס בארה"ב יכולים להיות מורכב למדי בתחומים רבים, ונדל"ן הוא בהחלט אחד מהם. ראשית, ייתכן שתצטרך לדאוג לתשלום מיסים כשאתה מוכר נכס, אך הטיפול במס תלוי באופי הנכס, כמה זמן החזקת אותו ובכמה גורמים אחרים. ניתן כאן סקירה כללית על מה שכל שבעלי בתים ומשקיעי נדל"ן צריכים לדעת על מיסוי נדל"ן לפני שהם קונים או מוכרים את הנכס הבא שלהם.

 

מס רווח הון

לפני שנכנס למיסוי של סוגים שונים של מכירות נדל"ן, חשוב להבין מהו מס רווחי הון ואיך הוא עובד. להלן סקירה מהירה:

בכל פעם שאתה מוכר נכס עבור יותר ממה ששילמת עבורו, הרווח ידוע כרווח הון. לדוגמה, אם אתה מוציא 100 דולר לרכישת מניה ואתה מוכר אותה תמורת 120 דולר, הרווח בסך 20 דולר הוא רווח הון.

רווחי הון הם סוג של הכנסה חייבת במס, אך לא כל רווחי ההון מטופלים זהה בכל הנוגע למס. רווחי ההון מחולקים לשתי קטגוריות – לטווח ארוך וקצר טווח.

רווחי הון לטווח הקצר מתרחשים כאשר אתה מוכר נכס שבבעלותך תוך שנה או פחות. לדוגמה, אם אתה קונה מניה ומוכר אותה ברווח לאחר שלושה חודשים, זה ייחשב לרווח הון לטווח קצר. רווחים לטווח קצר נחשבים בפני רשויות המס כהכנסה רגילה.

מצד שני, אם החזקת את הנכס במשך יותר משנה, מכירה רווחית תביא לרווח הון ארוך טווח. חוקי המס בארה"ב מוגדרים כדי לעודד השקעה לטווח הארוך, ולכן על רווחים לטווח ארוך מוטלים מיסים בשיעורים נמוכים יותר מאשר רווחים לטווח קצר.

 

מיסים על מכירת הבית הראשי שלך

אם אתה מוכר את הבית שלך ברווח, אתה כנראה לא צריך לדאוג לגבי תשלום מס רווח הון במכירה, אלא אם כן אתה מוכר את הבית תמורת הרבה יותר ממה ששילמת עבורו.

 

מכירת נכס להשקעה יכולה להיות קצת יותר מסובכת

מן הסתם, אי הכללת המגורים העיקריים אינה חלה על נכסי השקעה, אך אלה יכולים להיות במצבי מס מורכבים משמעותית כאשר אתה מוכר. ישנם שני סוגים של מס שתצטרך לשלם על מכירת נכס להשקעה – מס רווח הון וכיבוש חוזר.

לגבי מס רווח הון, אין מניעה על מס רווח הון בנכס השקעה כמו שיש במגורים עיקריים. כשאתה מוכר נכס להשקעה, הרווח הנקי שלך כפוף למס רווח הון. אם הכנס היה בבעלותך יותר משנה, תשלם את שיעורי המס הנמוכים לטווח הארוך לרווח הון, ואם הוא היה בבעלותך למשך שנה או פחות, הרווחים שלך יחויבו בהכנסה רגילה.

לגבי כיבוש חוזר, כאן מיסוי נכסי השקעה מסתבך מעט יותר. הנושא הוא מורכב מאוד ולכן אנו ממליצים, אם זה המקרה שלכם, לפנות לאתר מס אמריקה כדי לקרוא עוד בנושא:

https://masamerica.co.il

 

מחשבון

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא