חיפוש

מתי הטיימינג הנכון לריסוס מקיף של דירה חדשה?

בשעה טובה עברתם לדירה חדשה, ואתם נמצאים כרגע בתהליכי התאקלמות למקום החדש. אם כבר הזמנתם לעצמכם הדברה לבית, על מנת לפתוח את השהות שלכם בדירה החדשה ברגל ימין ולא להיתקל במיני מזיקים כבר על ההתחלה, כל הכבוד לכם על האחריות. אך אם עדיין לא הזמנתם לעצמכם הדברה, זהו בדיוק הזמן לעשות זאת.

 

מתי מומלץ להזמין הדברה לדירה חדשה?

האמת, הזמן הטוב ביותר עבור הדברה לדירה חדשה הוא עוד לפני המעבר לדירה, כאשר הבית ריק מרהיטים ומהרכוש שלכם. כך העבודה של המדביר תוכל להיות אפקטיבית ומהירה – הוא מצידו לא יצטרף להיתקל במכשולים שונים בדמות הרהיטים בבית, ואתם לא תהיו בבית ולכן תימנעו מלשאוף את הריסוס.

אם כבר בכל זאת עברתם לדירה החדשה, כדאי להתקשר ולהזמין את שירותיו של מדביר מקצועי ומורשה עוד היום. חשוב שלא תהיו בבית בזמן ההדברה, על מנת לנסות ולהימנע מלשאוף את הריסוס (כמובן שככל שמדובר בריסוס אורגני או ירוק, הוא הרבה פחות מזיק מאשר ריסוס כימי).

 

אילו סוגי הדברה תוכלו להזמין לביתכם?

הדברה ירוקה

המגמה של השנים האחרונות, עם עליית המודעות לאיכות הסביבה ולצער בעלי חיים, היא להשתמש בהדברה ירוקה או אורגנית – שגם יעילה כנגד מזיקים, גם נקייה מרעלים שונים שישנם בריסוס הכימי (ושכפי שנאמר גם קודם לכן, הם עלולים להיות מסוכנים לשאיפה של בני אדם), וגם לא גורמים לבעלי החיים נזק משמעותי.

ההדברה הירוקה או האורגנית אלו ההדברות שהולכות ונהיות הפופולריות ביותר, ומחליפות את מקומה של ההדברה הכימית הוותיקה, שמכילה רעלים שונים ולא בריאים.

 

הדברה כימית

אמנם היא כבר לא ההדברה הפופולרית והמומלצת ביותר, אך לא ניתן לדבר על הדברה מבלי להזכיר אותה. ההדברה הכימית הייתה נפוצה מאוד עד השנים האחרונות, בטרם פיתחו אמצעי הדברה חדשניים ופחות מזיקים לסביבה. הדברה כימית היא עדיין אופציה להדברה גם היום, אך זכרו שהיא עלולה להיות מסוכנת גם לבריאות שלכם – ובמיוחד אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד בבית.

 

מדוע חשוב להזמין רק מדביר מקצועי ומורשה?

הדברה היא אינה עסק לחובבנים, שכן היא דורשת התעסקות עם ציוד מיוחד ולעיתים עם רעלים שונים. על מנת שהדברה תהיה יעילה ואפקטיבית, עליה להתבצע בידי אדם מקצועי שקיבל היתר לעסוק בתחום.

הדברה לא נועדה רק לגרום לכם לרוגע נפשי ולא להיתקל במזיקים שונים באמצע הלילה (או באמצע היום), אלא גם להימנע מנזקים בריאותיים שיכולים להיגרם כתוצאה ממחלות וחיידקים שונים שהמזיקים נושאים. גם מסיבה זו, חשוב שהמדביר שבחרתם יהיה מספיק מקצועי כדי לדעת איזה סוג הדברה מתאים לגודל הבית שלכם ולסביבה שבה אתם גרים, ולעשות זאת בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

כאשר מדובר על הבריאות שלכם, אל תיקחו סיכונים מיותרים!

עכבר

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סדין
אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות

קרא עוד »