חיפוש

סוגי מתקני הרמה הקיימים בשוק

במות הרמה הן חלק חיוני מסוגים שונים של ציוד משלים המיועד לספק פתרונות יעילים ובטוחים לצורך שינוע של ציוד, עובדים וחומרי גלם, הנדרשים להגיע לגבהים שונים.

קיימים סוגים שונים של מתקני הרמה בשוק, כאן נביא סקירה של העיקריים שבהם.

 

מגוון שימושים לבמות הרמה

ענפים רבים במשק כיום, זקוקים לשימוש בסוגים שונים של מתקני הרמה לצרכי עבודה בגובה:

ענף הבנייה והשיפוצים, ענף החקלאות והגינון, ענף הלוגיסטיקה והשינוע, אולמות תצוגה ואירועים וכן הלאה.

ענפים אלה זקוקים לבמות הרמה לצורך ביצוע עבודות בגובה, ברמה גבוהה של בטיחות, יעילות ונוחות, אשר מאפיינת במות הרמה איכותיות, המגיעות מחברות אמינות ובעלות מוניטין.

סוגי הבמות הרבים נבדלים אלה מאלה במספר גדול של קריטריונים, אשר אלה העיקריים שבהם:

  1. היצרן
  2. נוחות ההפעלה
  3. גובה עבודה
  4. משקל הרמה
  5. גודל הבמה

ועוד…

הבחירה בין הסוגים השונים של במות הרמה נעשית על ידי שקלול מקצועי של הקריטריונים השונים על ידי מומחים בתחום, אשר יכולים לבחור מתוך מגוון קיים:

 

במות הרמה מספריים חשמליות

במות הרמה אלה מתאימות לעבודה על משטחים ישרים, קשיחים ויציבים, כפי שניתן למצוא לרוב במקומות סגורים, כמו אולמות תצוגה, מחסנים לוגיסטיים ואף ברחוב.

ניתן להשתמש בבמות הרמה מספריים חשמליות בגבהים שונים, שכן אפשר למצוא במות שמגיעות לגבהים שונים, אך הן תמיד עולות בצורה אנכית, בעלות גמישות מוגבלת ומשמשות בעיקר לעבודות פנים.

 

במות הרמה עם זרוע מפרקית ומנוע דיזל

במות אלה מתאימות בעיקר לביצוע עבודות המצריכות רמה גבוהה של גמישות,לצורך עקיפת מכשולים בדרך לנקודת העבודה.

כך למשל, אם יש צורך לגזום עץ גבוה, במה עם זרוע מפרקית יכולה להתאים בצורה מושלמת, שכן היא מאפשרת לעובד על הבמה להגיע לכל נקודה רצויה על צמרת העץ, באופן בטוח, יעיל ונוח, ללא סיכונים מיותרים וללא מאמץ.

אך במות אלה מתאימות למגוון ענפים, ביניהם תקשורת, חשמל, בניה, לוגיסטיקה ועוד.

 

במת הרמה עם זרוע טלסקופית

ניתן למצוא במה עם זרוע טלסקופית ישרה, איתה נוח לעלות ליעדים גבוהים תוך עקיפת מכשולים.

ניתן גם למצוא במות הרמה טלסקופיות עם מפרק המאפשר לעקוף מכשולים מורכבים יותר בדרך אל היעד, ללא סיכונים מיותרים, בקלות יחסית ובמהירות המאפשרת לבצע את העבודה ביעילות מרבית.

 

לסיכום – בחירה נכונה של במת הרמה

המגוון הרחב מאפשר בחירה מתאימה של במת הרמה לכל מי שמחפש פתרונות לעבודה בגובה.

זאת עושים לפי מספר שיקולים, ביניהם כושר העמסה, אורך הזרוע, יכולת עקיפת מכשולים, יציבות על הקרקע, נוחות ההפעלה וגם איכות היצרן, רמת התחזוקה של הבמה, רמת החדשנות של המערכות המפעילות אותה ועוד.

לצד כל אלה, יש לזכור כי רק מומחים בתחום יודעים אל נכון לאילו נתונים להתייחס כאשר בוחרים במת הרמה ולכן הצעד הנכון ביותר הוא להתייעץ עם מומחים אלה כדי לבחור את הבמה שאתם צריכים.

 

רכב מנוף

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סדין
אמן חושים – למי זה מתאים?

אומנות חושים הינה תחום מיוחד מאוד הנובע מעולם הקוסמות. אומנות חושים וכן גם קוסמים כפי שכולנו מכירים אותנו תופסים יותר ויותר את הפוקוס בשנים האחרונות

קרא עוד »