חיפוש

האם מופע סטאנדאפ מתאים לילדים?

מקרה שאירע לפני כמה שבועות, גרם להורים רבים לתהות לגבי המפעילים שהם מזמינים ליום ההולדת של ילדיהם. אם לא שמעתם על כך, נציין בפניכם כי חגיגות יום הולדת 9 לילדה מתוקה הסתיימו בהפתעה מביכה, כשהילדים וההורים שהיו במקום גילו שהמפעיל מעביר תוכן שלא מותאם כלל לילדים.

עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק אילו מופעים מתאימים לילדים. הפעם, יצאנו לבחון מקרוב את מופעי הסטנדאפ. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות האם הם מתאימים.

 

מופע סטנדאפ מתאים לילדים – יש דבר כזה

מי מכם שמכירים את עולם הסטנדאפ מקרוב, וודאי יודעים שיש מגוון רחב של סטנדאפיסטים. יש מי שמספרים בדיחות גסות, יש מי שמספרים בדיחות שמתאימות לקהל הדתי ויש מי שמספרים בדיחות כלליות, כאלו שמתאימות לילדים. כן, כן, יש מי שעושים זאת ואנחנו יכולים להעיד כי הם עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

שכן, נכחנו בכמה מופעים שכאלה לאחרונה כחלק מבירור מעמיק. שכן, היה לנו ברור כי עלינו לבדוק את העניין מקרוב, לפני שנוציא מדריך בנושא.

 

מה עושה סטנדאפיסט במופע שמותאם לילדים?

סטנדאפיסט שמעביר מופע לילדים מעביר בדרך כלל כל מיני בדיחות כלליות על משפחה. למשל, על ריבים בין האחים, על דברים שההורים אומרים ואפשר לצחוק מהם. אתם וודאי מבינים כי אי אפשר להעביר מופע שלם שעוסק אך ורק בבדיחות משפחתיות. כך שנציין בפניכם שעולות לא פעם גם בדיחות בנושאים האלה:

  • בית ספר
  • חברים
  • משחקי קופסא ועוד

אם אתם רוצים לראות ולשמוע את התוכן של מופע סטנדאפ שמותאם לילדים, עליכם להיכנס אל הקישור הבא ולקבל את כל המידע החיוני בנושא: standup-now.co.il.

 

חשיבות הבחירה בסטנדאפיסט מקצועי ובעל ניסיון עם ילדים

אם קראתם את פסקת הפתיחה שנכתבה לעיל, אתם בטח מבינים שחשוב מאוד לבחור בסטנדאפיסט מקצועי, כזה שיש לו ניסיון רב עם ילדים. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שהבדיחות שלו יהיו חינוכיות באופן מסוים. למשל, זה לא מתאים לצחוק על ההורים ולהנחות את הילדים שלא להקשיב להם (תופתעו, שמענו על הופעות סטנדאפ כאלה).

 

בחירה בסטנדאפיסט שמתאים לילדים – כך תעשו זאת נכון

יש לא מעט סטנדאפיסטים מקצועיים ומנוסים שמתאימים לילדים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באחד מהם, עליכם לערוך בירור מעמיק בנושא. אנו ממליצים בתור התחלה להיכנס אל אתרים של סטנדאפיסטים שונים ולראות סרטונים קצרים שהם העלו מתוך מופעים שקיימו בעבר.

כך תוכלו לראות איזה סגנון של בדיחות יש להם, האם הם באמת מתאימים לילדים וכו'. לאחר מכן, תוכלו לבחור את הסטנדאפיסט המתאים ביותר ולהזמין אותו לאירוע שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר בכל הנוגע למופעי סטנדאפ. כעת, אתם יודעים שמופעים אלו מתאימים לילדים במידה ובוחרים סטדנאפיסט מוסמך ומומלץ. נאחל לכם שתבחרו נכון ותערכו אירוע מצחיק ובלתי נשכח.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא