חיפוש

הנשק הסודי שלך! סקירה של ויברטורים לנשים

ויברטורים! נושא נפלא, אהוב, סקסי ומאד חשוב לבריאות האישה! אם עדיין אין לך ויברטור אז קדימה גברת למה את מחכה? היום אנחנו כבר יודעים שסקס הוא אחד הדברים הכי חשובים לבריאות הנפש והגוף! ומי מאיתנו לא אוהבת להרגיש בריאה?

ויברטור טוב הוא חבר אמיתי לרגעי הבדידות או כשאנחנו רוצות לחגוג את הגוף והמיניות שלנו. נכון, זה לא תחליף לגבר כי הוויברטור לא מחבק אותך אחר כך. מצד שני הוא גם לא מזמין לך מונית או הולך הביתה והכי חשוב – הוא תמיד מוכן לעוד סיבוב!

הוא מצוין גם לתקופות שאתן לבד אבל נהדר גם למי שבזוגיות ומחפשת לפלפל את חיי המין ולהפתיע את הפרטנר. אז בין אם אתן רווקות, בזוגיות טרייה או בזוגיות כבר מאתיים שנה – ויברטור הוא מוצר חובה במגירה הסודית המתוקה שליד המיטה שלכן. בעידן המיניות הפתוחה של היום יש אין ספור סוגי ויברטורים שיכולים להתאים לכל סוג גוף. דברים כגון: עוצמה, מרקם, גודל ועוד משתנים מוויברטור לוויברטור כדי להתאים לכל אישה את חווית האורגזמה הטובה ביותר.

אז איך בוחרים את הוויברטור הטוב ביותר עבורך? עשינו סקירה של הוויברטורים הכי חמים בשוק. לגזור ולשמור או פשוט לרכוש.

גברים, זה גם בשבילכם. אחרי הכל ידע זה כוח וחשוב שיהיה לכם ידע בנושא. כמו כן זו מתנה מושלמת לבת הזוג שלכם. אז קדימה מתחילים (או גומרים כמו שצריך)!

 

הוויברטורים הכי טובים בשוק

הסטיספייר

אחד המוצרים הכי נמכרים והכי מדוברים של השנים האחרונות. ויברטור שמיועד לכניסה לנרתיק ומבטיח גירוי מענג באזור ה-G של האישה. יש לו כמה רמות רטט שונות ויכול להגיע לרטט מאד מהיר. יש לו טכניקה חדשה שמרגישה כמו יניקה ונשים מוכנות להשבע שהוא עושה עבודה מדהימה! יש לו גם ידית אחיזה נהדרת שעוזרת להגיע לזווית המתאימה. בקיצור וויברטור חדש יחסית בשוק ופשוט מושלם!

ארנב קלאסי

ויברטור מאד מתוק, עם עיצוב מקסים נמצא בשוק כבר תקופה והוא מוצר מאד נמכר וכיפי. הויברטור הזה הוא קסום במיוחד כי הוא עובד בשני מישורים בו זמנית ובשניהם הוא עושה עבודה מעולה – אפשר גם להחדיר אותו לנרתיק ויש לו גם מי ארנב מחובר אליו שמייצר גירוי נפלא לדגדגן. לויברטור זה יש שלוש עוצמות כוח שונות – אבל זה מספיק לו כדי לעשות את העבודה. בין אם אתן אוהבות חזק או חלש הארנב הוא מוצר מעולה עבורכן. והוא גם חמוד!

מג׳יק וונד

כשמו כן הוא – שרביט הקסם. היום יש כמה חברות שמייצרות את המכשיר המופלא הזה. עבור נשים מסוימות המג׳יק וונד הוא פשוט מושלם ובדיוק מה שהן צריכות. מדובר בוויברטור גדול יחסית שמיועד בעיקר לגירוי הדגדגן. הוא מגיע עם מספר עוצמות שיכולות להתאים לכל אחת. חלק מהנשים משתמשות בו גם לאיזור אחרים בגוף ומלטפות את עצמן איתו בתור פור פליי. זה ויברטור טוב לזוגות הוא קל לתפעול וגברים נהנים לענג את בת הזוג שלהם איתו.

ויברטור עם שלט

ההמלצה האחרונה שלנו מתאימה גם לזוגות וגם לרווקות – ויברטור עם שלט. לוויברטור עם שלט יש פוטנציאל אדיר לפלפל את חיי המין שלכם. הוא מאפשר לבן הזוג לשלוט על האורגזמות של הפרטנרית שלו ולפעולה הזו יש אלמנט של שליטה. שחרור שליטה הוא אחד הדברים הקסומים ביותר שיכולים לקרות בחדר המיטות והוא מוביל לאורגזמות מדהימות!

אז קדימה למה אתן מחכות פנקו את עצמכן בצעצוע חדש. חשוב שיהיו צעצועים בחיים! וגברים – זה הזמן להפתיע את הפרטנרית במתנה שובבה חדשה. תוכלו לשמוע איך היא גונחת בתודה!

ויברטור טוב

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קמגרה
למה לא לפחד מתרופה גנרית?

קמגרה היא תרופה גנרית המכילה את החומר הפעיל sildenafil citrate, אותו מרכיב פעיל שנמצא בתרופה הפופולרית ויאגרה. כשמדובר בטיפול בבעיות זיקפה, אנשים מסוימים עשויים לתהות

קרא עוד »
פתרון טבעי להשהיה
ספריי השהייה טבעי לגבר

שפיכה מוקדמת היא נחלתם של 70% מן הגברים בישראל. מלבד ההשפעה על מצב הרוח והביטחון העצמי היא עלולה לערער מערכות יחסים ודייטים. כיום ישנם פתרונות

קרא עוד »