חיפוש

צעדים ראשונים כאשר פונים לעורך דין עבירות מין

לצערנו, מתבצעות מידי יום עבירות מין שלא מדווחות כלל לגורמים מוסמכים. שכן, מדובר בתרחיש שגורם לנפגעים להתכנס בתוך עצמם ולחשוב שהם אשמים בפגיעה הקשה שחוו. המדריך הנוכחי עולה לאתר, כדי להציג בפני כל דורש את הצעדים הראשונים שצריכים להתבצע על ידי הנפגעים, במטרה להעלות את המודעות לעניין ולהרחיב את מספר הפניות, בשביל שכל אחד יוכל לתבוע ולקבל את זכויותיו.

 

הצעד ה – 1: תקראו את החוק למניעת הטרדות מיניות

פנייה לעורך דין שעוסק בדיני עבירות מין מצריכה היכרות בסיסית עם החוק למניעת הטרדות מיניות בישראל. נסביר בקצרה שחוק זה נכנס לתוקף בשנת 1998. חוק זה הביא לשינוי מהותי בדינמיקה שבאה לידי ביטוי בין גברים ונשים בישראל. המטרה של החוק היא לצמצם את התופעות הבזויות שאירעו עד אז באופן תדיר. מדובר בהחפצה, אפליה וביזוי מיני שהופנו בעיקר כלפי המין הנשי. ראוי לציין שהחוק הביא לשינוי מהותי. שכן, חל שיפור במעמדה של האישה במרחבים הציבוריים ובסביבות העבודה השונות. יחד עם זאת, עדיין מתרחשות עבירות מין בישראל ומן הראוי שנעלה את הנושא לסדר היום ונטפל בו במקצועיות.

 

הצעד ה – 2: תכירו בתפקידיו של עורך הדין לעבירות מין

פנייה ישירה אל משרד עורכי דין אלעד שאול ושות' תגלה בפניכם את תפקידיו החשובים של עורך הדין שעוסק בעבירות מין. מדובר תחילה בקבלת ייעוץ משפטי שיאפשר לקורבנות להגיע להחלטות מושכלות, בהתאם למקרה שאירע להם. בנוסף לכך, עורך הדין מבצע חקירה מעמיקה, אוסף ראיות, מייצג את לקוחותיו בבית המשפט ומתעד את כל ההליך.

 

הצעד ה – 3: תפנו לעורך דין שהומלץ לכם בעבר

עד כה הוצגו בפניכם 2 צעדים בסיסיים. עכשיו אתם יכולים להכיר בדרך שתוביל אתכם לקבלת ייעוץ מקצועי מצד עורך דין מומלץ. בשלב זה נציע לכם ליצור קשר עם משרד עורכי דין שהומלץ לכם בעבר במאמר שקראתם או במהלך שיחה שקיימתם עם מכרים. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שהתיק שלכם נמצא בידיים טובות.

 

הצעד ה – 4: תפנו לקבלת תמיכה פסיכולוגית

רגע לפני סיום המדריך, נציע לכם לפנות לקבלת טיפול אצל פסיכולוג מוסמך שיתמוך בכם נפשית לאורך כל הדרך. שכן, עורך הדין לא יוכל לתת לכם את התמיכה הזו, מכיוון שזה לא מתפקידו. נסביר שההליך המשפטי עשוי להעלות קשיים וזיכרונות שצריך להתמודד עמם יחד עם בעל מקצוע מנוסה.

 

מילים אחרונות לסיום

פנייה לעורך דין שעוסק בדיני עבירות מין צריכה להתבצע תוך יישום 4 השלבים שהוצגו לעיל. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליישם אותם בהתאם לסדר. נבקש בהזדמנות זו שתעבירו את המידע לנפגעי עבירות מין שאתם מכירים, כדי לעודד אותם לפנות לקבלת ייעוץ משפטי ולתבוע, במטרה לקבל פיצוי הולם.

עורך דין לעבירות מין

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא