חיפוש

כל מה שחשוב לזכור לפני תחילת בניית האתר

אז הגעתם למסקנה הנכונה, והבנתם שהעסק שלכם חייב אתר אינטרנט. איך ממשיכים מכאן? מה צריך לעשות? למי צריך לפנות? מה צריכות להיות הציפיות שלנו מאתר האינטרנט? אם גם אתם מוטרדים מהשאלות האלה ומעוד שאלות אחרות, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן במיוחד עבורכם מדריך קצר שיעשה לכם סדר בראש. אחרי שתקראו אותו תדעו בדיוק את מה שצריך לדעת ולזכור לפני שניגשים לבניית אתר אינטרנט.

 

בנייה של אתר אינטרנט איכותי לוקחת זמן

חשוב מאוד לזכור, תהליך של בניית אתרים הוא תהליך שאורך זמן. לא מדובר פה על עניין של כמה שעות שאפשר לסגור בזריזות. גם אם האתר שאתם רוצים לבנות הוא יחסית קטן ופשוט, אבל בטח כאשר מדובר על אתר גדול יותר ומורכב זה לוקח זמן. כמובן שאפשר לזרז את התהליך והקצב שלו תלוי בהרבה מאוד משתנים, אבל חשוב להיאזר בסבלנות ולהבין שלא מדובר כאן על ספרינט אחד אלא על ריצה לטווח ארוך.

אתר איכותי

כדי לבנות אתר אינטרנט איכותי צריך להשקיע

חשוב מאוד שתבינו, אולי אתר אינטרנט הוא לא מוצר פיזי שמזיעים כדי לייצר אותו, ושאפשר לגעת בו, אבל הבנייה שלו דורשת הרבה מאוד אנרגיה והשקעה. כדי שהאתר יהיה טוב ואיכותי אתם חייבים להשקיע הרבה מאוד עבודה.

תצטרכו לכתוב תוכן איכותי ברמה גבוהה, לחשוב על המבנה של האתר, מה אתם רוצים שיופיע איפה, מה המידע שיופיע בו, איך להציג את העסק ואת העובדים, ועוד. אתם לא יכולים לגשת לאנשי המקצוע ולהגיע למצב של 'שגר ושכח', אלא אתם צריכים להיות מעורבים כל הזמן בתהליך ולתת ולקבל מהם פידבקים.

 

אתר אינטרנט דורש תחזוקה מתמדת

זה שסיימתם לבנות את האתר והוא עלה לאוויר ממש לא אומר שסיימתם לעבוד ולהשקיע בו זמן. קודם כל צריך לעדכן את האתר כל הזמן בעוד תכנים. יצאתם במבצע שווה? כדאי מאוד שהוא יופיע גם באתר האינטרנט שלכם. העסק סגור לתקופה מסוימת? עדכנו את כולם דרך האתר. מלבד עדכוני תוכן אתר אינטרנט זקוק גם לתחזוקה טכנית כדי לשמור עליו מאובטח וזמין לכולם.

 

כדי שהאתר יהיה רלוונטי צריך לקדם אותו

זה שבניתם אתר אינטרנט והעליתם אותו לאוויר ממש לא אומר שמחר בבוקר יגיעו לעסק שלכם עוד מאות ואלפי לקוחות. אתר האינטרנט שלכם נמצא כרגע ב'תחתית שרשרת המזון' של אתרי האינטרנט. כדי שהוא יופיע במקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל אתם צריכים להשקיע עוד בקידום האתר. לא נפרט על הנושא הזה כאן מכיוון שמדובר על עולם שלם, אבל חשוב לזכור את הדבר הזה.

 

סיכום

אין ספק שבשנת 2023 כל עסק פשוט חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. לצד זה חשוב לזכור שאתר אינטרנט הוא דבר שדורש השקעה ותחזוקה, אבל בסופו של דבר – זה מאוד משתלם!

אתר אינטרנט

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא