חיפוש

שטיחים מיוחדים שכדאי להכיר

עיצוב חלל הבית הוא משימה שניתן לבצע עם מעצב פנים או לבד, לשדרג ולבחור בפריטים שיקפיצו את המראה שלו לאין היכר. אחת השיטות היא להכניס לחללים מסוימים שטיחים דקורטיביים ופונקציונאליים. המאמר יפרט אלו שטיחים מיוחדים אתם חייבים להכיר.

 

שטיחים מלבניים, מרובעים או עגולים

כאשר מדובר על עיצוב הסלון בחירת השטיחים נעשית בין שטיחים מרובעים, מלבניים ועגולים על פי העדפה וצרכים אישיים וכמו גם על פי גודל החלל והריהוט. כיום קיימים טרנדים המשלבים מספר גוונים ולאו דווקא צבעים אחידים שחשוב להכיר. באתר https://www.carpetim.co.il תוכלו לשוטט ולראות את הדגמים המובילים לשנת 2021 של שטיחים בכל הצורות, בטקסטורות וגוונים שיתאימו לעיצוב הסלון שלכם. בין אם תבחרו בשטיחים ענקיים או גדולים לכיסוי כל החלל של הסלון ובין אם בשטיחים סטנדרטיים או קטנים, השדרוג ישנה לכם את כל המראה של הבית.

 

שטיחים למסדרון

ברוב הבתים נהוג להניח שטיחים בסלון ובחדרי השינה, אך גם המסדרון הוא מקום אידיאלי לשטיח כאשר רוצים לחפות על המראה הקר והמנוכר שלו. נכון שאפשר לשתול בפינות שלו עציצים ולתלות על הקירות כמה תמונות, אך השטיחים מעניקים חמימות לבני הבית העוברים במסדרון ואווירה נעימה. את הבחירה של שטיחים למסדרון חשוב לעשות בהתאם לעיצוב הבית כדי שישתלבו היטב בנראות שלו. אומנם משרדים רבים נוהגים לעצב את המסדרונות בשטיחים, אך גם בבית הם יהיו פרקטיים וחינניים.

 

שטיחונים לפתח הדלת

בעבר היה נהוג לעצב את פתח הבית בסף לדלת עליו גם היו דורכים כדי להיכנס עם נעליים נקיות לתוך הבית ולהותיר את הלכלוך בחוץ. היום ניתן להניח שטיחונים לסף הדלת בדגמים ובעיצובים מיוחדים. מדובר על שטיחונים העשויים מחומרים סינתטיים המונעים החלקה ולכן הם פרקטיים לכניסה לבית. ניתן בקלות לנער, לשאוב ולנקות אותם והרושם שהם ישאירו על האורחים שלכם יהיה גדול.

 

שטיחונים לאמבטיה

רבים חושבים ששטיחים לאמבטיה יהוו סרבול כיוון שיתמלאו במים ויהיה צורך לייבש אותם לאחר כל מקלחת. לפיכך רבים מעדיפים שטיחוני גומי באמבטיה שגם מונעים החלקה. כיום ישנם טרנדים עיצוביים גם לשטיחונים לחדר האמבטיה המשתלבים עם העיצוב המודרני שלו. למשל, שטיח שאגי דמוי עור ודקורטיבי בצבע שחור, אפור או לבן הוא לא רק מיוחד מבחינת העיצוב, אלא פרוותי ונעים למגע. הוא עשוי ממאה אחוז פוליאסטר וקל לניקוי.

מדובר על אופציה מסוגננת ופרקטית לחדר האמבטיה כיוון שיש לו תחתית המונעת החלקה וסיבים הסופגים מים. תוכלו לצאת מהמקלחת וליהנות מדריכה על שטיח בטיחותי ורך. לסיכום, שטיחים על סוגיהם השונים המגיעים מאירופה הם רמה גבוהה מעבר לכל מה שהכרתם עד כה מבחינת האריגה האיכותית והתקנים המחמירים בהם הם מיוצרים. איכות זאת מאפיינת את העמידות של השטיחים לאורך זמן ולכן הם עדיפים על כל ייבוא אחר.

שטיח מיוחד

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
צנרת
מתי יש להחליף צנרת בדירה?

כמו תשתיות אחרות בביתנו ובמשרד, לעיתים גם התשתית של האינסטלציה מתבלה ומתקלקלת, נסדקת ונשברת. רגע לפני ביצוע תיקון נקודתי באינסטלציה, האם בדקתם שלא מדובר בפלסטר

קרא עוד »
כיצד לבחור גריל גז

תקופת החגים עומדת בפתח, אתם מתכננים להזמין את המשפחה לארוחת על האש שנותנת מענה לכולם, אם החלטתם שתפעול גריל על פחמים דורש יותר מדי אנרגיה

קרא עוד »