חיפוש

היתרונות של שיטות איתור נזילות לא פולשניות

כאשר ישנו נזק כלשהו למערכת האינסטלציה של המבנה – הבית, המשרד וכדומה – חשוב לפעול מהר. בעיקר כשמדובר בנזילה, מהותי להבין בדיוק מה המקור שלה כדי לטפל בשורש הבעיה ולא בתסמינים, ולוודא כי הנזק לא ממשיך לגדול. במאמר זה נספר לכם על שיטות איתור נזילות שאינן פולשניות ולמה הן עדיפות על פני השאר.

 

חשוב לטפל בנזילות – ומהר

נזילות הן לא צחוק – מנזילה שתפגע בריהוט יקר ערך, ועד לנזילה שעלולה לגרום נזק בלתי הפיך לקיר שלכם וגם לנכס שצמוד אליכם – נזילות הן בעיה שחשוב להתמודד איתה כמה שיותר מהר ובאפקטיביות. אולי לא ידעתם, אבל נזילה שניתן כבר לראות אותה ולזהות אותה ויזואלית היא נזילה שהתחילה לפני זמן מה , כי לוקח לה זמן להתפשט מספיק בשביל שישימו לב אליה. אז ברגע שאתם מזהים נזילה, עובש, כתמי רטיבות על הקיר או זרם מים בלחץ נמוך מהרגיל  – קראו לאינסטלטור מקצוען שיזהה היכן נמצאת הנזילה ויטפל בה. אבל איך מזהים נזילה? https://leak-detector.co.il/

 

הסיכון בשיטות פולשניות לאיתור נזילות

בכדי לזהות נזילה, ישן שיטות פולשניות ושאינן פולשניות. שיטות מיושנות יותר נחשבות פולשניות בשל הדרך בה הן פוגעות בתשתית, וגורמות לנזקים לקיר, לנכס, לריהוט וכדומה. חבל להשתמש בהן כשיש פתרונות מתקדמים וחדשניים שמאתרים נזילות בצורה לא פולשנית.

 

יתרונות שיטות שאינן פולשניות לאיתור נזילות

שיטות איתור נזילות שאינן פולשניות יכולות להיות:

  • איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית
  • איתור נזילות באצעות צילום פנים צנרתי (מצלמה מוחדרת באמצעות סיב)
  • איתור נזילות באמצעות ציוד אקוסטי
  • איתור נזילות בעזרת החדרת גז
  • ועוד!

היתרונות של שיטות איתור נזילות לא פולשניות הם שהתהליך איתן מהיר יותר, הן אפקטיביות יותר, אינן גורמות נזק לקיר או לנכס, ומאפשרות ניתוח מצב מדויק יותר. בתהליך בו משתמשים בשיטות לא פולשניות חוסך טיפול מאוחר יותר בנזקים חמורים לתשתיות.

 

בחרו באינסטלטור מוסמך שיתאים לכם את השיטה הטובה ביותר

אינסטלטור מוסמך ומיומן כמו אושר לוי ידע לבצע הערכת מצב מדויקת של הסיטואציה, לבחון את כל האפשרויות, להציע לכם פתרונות שונים ולהתאים עבורכם תכנית פעולה למזעור נזקי הנזילה כמה שיותר מהר. חשוב מאוד לבחור באינסטלטור בעל ההסמכות המתאימות, אשר מכיר את הטכנולוגיות המתקדמות, יודע למנף אותן לטובת מציאת פתרון מהיר ואפקטיבי, וחוסך לכם בהוצאות. עוד כמה סיבות לבחור באושר לוי:

  • בעל הסמכות רבות בתחום האינסטלציה
  • בעל שנות ניסיון רבות
  • מיומן בשיטות המתקדמות ביותר איתור נזילות
  • שירותי, אדיב ויסודי

 

לסיכום

כיום, קיימות שיטות לאיתור נזילות שאינן דורשות גישה פולשנית, מה ששומר על המבנה ולא גורם נזק נוסף לשתית או לריהוט. בחרו באינסטלטור מוסמך ומיומן הפועל בשיטות לא פולשניות ובעזרתו יימצא פתרון מהיר ואפקטיבי לנזילה, שיחסוך לכם זמן, כסף, וכאבי ראש.

איתור נזילות לא פולשני

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא