חיפוש

כמה כסף ישראלים חסכו בשנים האחרונות ממיזם הר הכסף?

מיזם הר הכסף נחשב להצלחה אדירה וזאת לאור העובדה כי בזכותו מאות אלפי ישראלים גילו כי ברשותם כספים שאינם ידעו עליהם, כאשר הסכומים יכולים לנוע בין כמה אלפי שקלים לעשרות אלפים. מעוניינים לבדוק אם גם אתם זכאים? להלן כל הפרטים.

מיזם הר הכסף – מהו?

מיזם הר הכסף הוא מיזם משותף של משרד האוצר ובנק ישראל ונועד לפתור את אחת הרעות והחולות של עולם הביטוח, בו רבים אינם מודעים לעובדה כי יש ברשותם כספים שהם אינם מודעים אליהם, זאת לאור סבך בירקורטי לא פשוט, כמו גם בעקבות הגירה לחו"ל, החלפת סוכן ביטוח או מעבר בין חברות הביטוח השונות כתוצאה ממעבר מקום עבודה. למעשה, מדובר במיליארדי שקלים אשר מצטברים מדי שנה ואשר אין להם דורש. יחד עם זאת, מאז החל לפעול המיזם אלפי ישראלים קיבלו בזכות השימוש בפלטפורמה הזו אלפי שקלים מחברות הביטוח המובילות.

חיסכון
חיסכון

כיצד עובד מיזם הר הכסף?

מיזם הר הכסף הוא מיזם אינטרנטי אשר אליו ניתן להיכנס מכל מחשב. מדובר בנוהל פשוט למדי אשר כולל הכנסה של פרטים אישיים כמו גם תעודת זהות, ולאחר מכן מתקבל דו"ח אשר מפרט האם אכן ישנם כספים שלא נדרשו, והיכן. מדיווחים של אזרחים אשר השתמשו בפלטפורמה עולה כי לעיתים ניתן לקבל סכומים של 7,000 ₪ ואף יותר מכך,אולם הבעיה בשימוש בפלטפורמה הזו נובעת מהעבודה כי לאחר קבלת הפרטים יש לפנות באופן עצמאי לחברת הביטוח ולדרוש את העברת הכספים. לאור העובדה כי רבים אינם רוצים לבזבז זמן בסבך הבירוקרטי, כעת ניתנת לכם אפשרות לקבל את השירות מחברה מקצועית אשר בקיאה בתחום, ובכך לקבל את הכספים מבלי לצאת מהבית או להתחיל בהתנהלות מול חברות הביטוח.

מיזם הר הכסף – בצורה פשוטה וקלה

באמצעות צוות המומחים המיומן של חברת הר הכסף אשר עושה שימוש במסלקה פנסיוניות בלמעלה מ 100 חברות ביטוח תוכלו לקבל במהירות ויעילות את הכספים האבודים, כמו גם עזרה מקצועית בבחירה של מסלולי חיסכון, קופות גמל וכו' בהתאמה אישית לצרכים וכן לסכום הכסף אשר נמצא, ובכך להכפילו או לקבל אותו בצ'ק עד הבית. למעשה, מדובר בשירות אשר בו לקחו חלק אלפי ישראלים מרוצים אשר קיבלו לידם את המידע הטוב והמקצועי ביותר,ובכך חסכו לעצמם הוצאות אדירות כמו גם כיסוי של המינוס בבנק. מעוניינים להצטרף גם? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://silver-mountain.co.il, למלא פרטים ולאחר מכן נציג ישוב אליכם עם דו"ח מלא לגבי הכספים אשר יש ברשותכם, כמו גם אפשרויות נוספות אשר יגדילו את שוויו של הכסף אשר נמצא או לחילופין קבלתו אליכם בצ'ק מחברת הביטוח. קדימה,אל תמתינו! יכול להיות שגם לכם יש כסף שאינם יודעים עליו.

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא